Ideacto rozpoczyna stałą współpracę z Grene

Ideacto rozpoczyna stałą współpracę z Grene

Dodano:   /  Zmieniono: 
fot. infoWire.pl Źródło: InfoWire.pl

W ubiegłym tygodniu Ideacto podpisało umowę z Grene - firmą zapewniającą techniczne wyposażenie rolnictwa. Do zadań agencji należeć będzie stała obsługa e-marketingowa w zakresie content marketingu.

 Grene to firma działająca na polskim rynku od 1996 roku. W jej firmowych sklepach na terenie całej Polski można znaleźć szeroki asortyment zaopatrzenia dla rolnictwa - od części do maszyn i ciągników, przez drobne sprzęty i artykuły gospodarcze, aż po odzież roboczą. Sprzedaż prowadzona jest także poprzez sklep internetowy dostępny pod adresem http://www.sklep-grene.pl

,,Decyzja o współpracy z Ideacto była przemyślana i poparta wcześniejszymi obserwacjami tego czym się zajmują, jak to robią i jak się dzielą swoją wiedzą z rynkiem. Bezpośrednie rozmowy przed decyzją były bardzo obiecujące, a po decyzji upewniliśmy się, że znaleźliśmy odpowiedniego partnera do współpracy." - mówi Jarosław Łuczak, Szef Marketingu i E-commerce w Grene.

,,Pierwszym etapem współpracy z Grene było stworzenie strategii komunikacji. Ponieważ pracujemy w metodyce Design Thinking, kluczowe było poznanie potrzeb użytkowników. Zaczęliśmy od przeprowadzenia badań etnograficznych z grupą docelową, następnie, w toku warsztatów i ścisłej współpracy z Klientem powstała strategia komunikacji." - tłumaczy Izabela Strońska, strateg w agencji Ideacto.

W takcie prac nad strategią wykorzystano również jedno z podstawowych narzędzi tej metodyki - stworzono Customer Journey Map, czyli schemat ścieżki jaką przebywa typowy przedstawiciel grupy docelowej podczas kontaktu z marką.

,,Na kanwie przeprowadzonych badań byliśmy już w stanie precyzyjnie dobrać optymalne narzędzia i kanały komunikacji, w których obecnie podejmujemy działania contentowe. Strategia uwzględnia specyfikę grupy docelowej, cele biznesowe klienta, uwarunkowania technologiczne - czyli świętą trójcę skutecznego projektowania." - kontynuuje Izabela Strońska.

Na podstawie wypracowanej strategii komunikacji, Ideacto stworzy bloga marki Grene, a następnie zajmie się jego stałą obsługą w zakresie tworzenia i uzupełniania treści. Takie działania wpisują się w coraz mocniejszy trend content marketingu. Obecnie treści w Internecie staje się coraz większą wartością, budując nie tyko pozycje firmy w wyszukiwarkach, ale także wpływają na kreowanie wizerunku eksperta i pozwalają na tworzenie silnej marki.

,,Budowanie wartościowych treści wpisuje się oczywiście w trend rynkowy, ale też świadomość GRENE w tym obszarze od dawna była wysoka. Czas na wspieranie naszych klientów dobrą radą i rozwój ich kompetencji w oparciu o inspirujące treści. Jestem przekonany, że wraz z Ideacto będziemy wytyczać nowe trendy nie tylko w rolnictwie." - podsumowuje Jarosław Łuczak.

 

 

 


dostarczył infoWire.pl
Źródło: Ideacto

infoWire.pl