Poczta Polska z nominacją do Effie

Poczta Polska z nominacją do Effie

Dodano:   /  Zmieniono: 
fot. infoWire.pl Źródło: InfoWire.pl

Poczta Polska jest nominowana do prestiżowej nagrody w konkursie Effie Awards. O laur w kategorii ,,Usługi" za najbardziej efektywną komunikację marketingową walczy kampania ,,Świąteczna Paczka Korzyści".

Konkurs Effie Awards to rywalizacja o nagrodę za najbardziej efektywną komunikację marketingową. Jury złożone z ekspertów branży wyłania zwycięzców wg. ściśle określonych kryteriów: wyzwanie strategiczne i przyjęte cele, idea komunikacyjna, jej rozwinięcie w działania reklamowe oraz efekty komunikacji. Wyniki poznamy już 6 października 2014 r. na wielkiej Gali Effie Awards   w Teatrze Wielkim - Operze Narodowej.

- Nominacja do Effie Awards to kolejna szansa na nagrodę dla  ,,Świątecznej Paczki Korzyści" i  potwierdzenie,  że kampania i produkt są zauważane i doceniane na rynku - mówi Marcin Szymkowiak, dyrektor Biura Marketingu i Filatelistyki w Poczcie Polskiej.

Kampania ,,Świąteczna Paczka Korzyści" Poczty Polskiej zdobyła już wyróżnienie w tegorocznym konkursie Golden Arrow w kategorii ,,Promocja sprzedaży BtoB".

Osią kampanii był Internet czyli działania w wyszukiwarce Google i kampania performance marketingowa. Głównym elementem rozwiązania kreatywnego były pierniki z lukrowanymi symbolami najważniejszych zalet oferty - niskiej ceny wysłania paczki, gwarancji terminowej dostawy i zestawu świątecznych pudełek. Użycie apetycznych pierników i przedstawienie ich jako prezentu w połączeniu z dominującą czerwienią podkreśliło świąteczny charakter oferty. - W okresie kampanii taka wizualizacja miała kluczowe znaczenie dla przykucia uwagi potencjalnych klientów - dodaje   Marcin Szymkowiak.  

Kampanię przygotowały i zrealizowały dla Poczty Polskiej dom mediowy Mindshare Polska i  agencja marketingowa CAM Media.
Poczta Polska jest obecnie najpopularniejszą firmą logistyczną wśród firm branży eCommerce. Z usług spółki regularnie korzysta prawie 60 proc. przedsiębiorstw z tego segmentu. Takie wyniki to efekt elastycznej oferty i ofensywy produktowej Poczty Polskiej.

Spółka skutecznie wdraża strategię polegającą na rozwoju najbardziej perspektywicznych segmentów biznesu. Jednym z nich jest właśnie rynek eCommerce, którego wartość w Polsce szacowana jest na ok. 26 mld zł, a jego udział w handlu rośnie w bardzo szybkim tempie - z 3,8% w roku 2012 do 5,9% w roku 2017.

W czerwcu Poczta Polska uruchomiła serwis ecommerce.poczta-polska.pl oferujący obsługę dla branży e-handlu. W jednym miejscu e-klienci mogą wybrać przesyłki odpowiadające ich potrzebom, zlecić obsługę zwrotów, poznać ofertę finansowo-ubezpieczeniową, czy wysłać neofakturę w cyfrowej wersji.


dostarczył infoWire.pl
Źródło: Poczta Polska

infoWire.pl