14 października rusza kolejna employer brandingowa kampania ubezpieczyciela pod hasłem ,,PZU. Przyciągamy najlepszych". Jej głównym bohaterem jest ,,boski" Thor. Celem działań jest umacnianie wizerunku PZU jako nowoczesnego i przyjaznego pracodawcy, a tym samym przyciągnięcie do firmy najlepszych kandydatów. Przekaz kierowany jest zarówno do doświadczonych specjalistów, jak i studentów oraz absolwentów uczelni wyższych.
Głównym bohaterem najnowszej kampanii employer brandingowej PZU jest Thor, syn Odyna, bóg, który kandyduje do pracy w PZU. W kampanii zaplanowano działania angażujące internautów, którzy zdecydują się poznać dalsze losy Thora w PZU.
Kampania kierowana jest do aktywnych zawodowo doświadczonych profesjonalistów o specjalizacjach związanych z obszarami biznesowymi Grupy PZU: ubezpieczeniami, finansami, ekonomią, sprzedażą, obszarem inwestycyjnym oraz IT. Jej odbiorcami są także studenci i absolwenci uczelni wyższych.
Zgodnie z głównym hasłem kampanii ,,PZU. Przyciągamy najlepszych" zależy nam na byciu pożądanym pracodawcą i zatrudnianiu najlepszych specjalistów. Odbiorcy, do których mówimy, to osoby z wyższym wykształceniem, ambitne i nastawione na realizację celów. Ale także z dużymi wymaganiami wobec pracodawcy w obszarze standardów pracy, profesjonalizmu, możliwości działania, a także rozwoju zawodowego i osobistego. Wiemy, że jako pracodawca spełniamy te oczekiwania. Dlatego przyciągamy najlepszych kandydatów, co pozwala na optymalizację procesu rekrutacji - mówi Maciej Hassa, kierownik zespołu marki pracodawcy w PZU.
W ramach kampanii powstała dedykowana strona WWW przyciagamynajlepszych.pl, która będzie główną platformą komunikacji. Na niej odbędzie się zabawa angażująca widzów, związana z wyborem najlepszego zakończenia przygód Thora. Ci, którzy dodatkowo uzasadnią swój wybór będą mogli wziąć udział w konkursie i wygrać atrakcyjne nagrody. Ponadto internauci zmierzą się z wyzwaniem ,,A Ty? Jakie boskie cechy masz do zaoferowania?", na które można kreatywnie odpowiedzieć dzięki specjalnej aplikacji, pozwalającej na wykonanie kreacji własnego CV.
Chcemy zachęcić odbiorców kampanii do interakcji i podjęcia konkretnych działań. Aplikacja jest niejako generatorem CV. Użytkownicy mogą zmienić twarz Thorowi czy wpisać kreatywny opis swoich boskich cech, które będą przydatne podczas pracy w PZU. Każdy może stworzyć takie CV, wydrukować je lub udostępnić znajomym - mówi Agnieszka Kiewesz z działu marketingu PZU.
Działania będą prowadzone także na YouTube oraz dużych portalach internetowych i rekrutacyjnych, m.in. pracuj.pl, czy LinkedIn.
Podczas kampanii odbędzie się również szereg działań eventowych kierowanych do studentów i absolwentów uczelni wyższych. Od 13 października do 5 listopada na 16 uczelniach w całej Polsce odbędą się szkolenia Kampusu Ekspertów PZU oraz pojawią się stoiska targowe promujące jesienne konkursy oraz wiosenne staże i praktyki PZU. W dniach od 1 do 5 grudnia PZU zaprosi studentów na Dni Otwartego Biznesu. Każdy dzień cyklu poświęcony będzie innej dziedzinie (Inwestycje, Sprzedaż, Marketing, Projekty IT oraz Zarządzanie strategiczne i projekty) i pozwoli uczestnikom poznać kulisy pracy w danym obszarze biznesu oraz zmierzyć się z rozwiązaniem realnego case study. Zaplanowano również kolejną edycję konkursu ,,Inwestycja w Przyszłość", polegającego na prezentacji i promowaniu swojego video CV. PZU pojawi się także na licznych konferencjach i szkoleniach organizacji studenckich współpracujących z ubezpieczycielem (m.in. AIESEC, SF BCC, NZS oraz ESN).
Za koncepcję kreatywną i realizację kampanii odpowiada VML Poland. Media zaplanował Starlink.
dostarczył infoWire.pl