Warszawa, 30 października 2014 r. - Rozpoczęła się kampania reklamowa MasterCard, której celem jest promocja programu rabatowego Buy&Smile. W ramach programu posiadacze kart MasterCard mogą skorzystać z atrakcyjnych zniżek u ponad 2 000 partnerów programu i łatwo ich odszukać dzięki aplikacji mobilnej opartej na geolokalizacji. Kampania potrwa do 31 listopada.
Program Buy&Smile skierowany jest do użytkowników kart MasterCard - zarówno klientów indywidualnych, jak i biznesowych. Udział w programie nie wymaga rejestracji, opłat, zobowiązań czy formalności - wystarczy poinformować sprzedawcę, biorącego udział w programie, o zamiarze płatności kartą MasterCard i skorzystać z rabatu. W programie Buy&Smile biorą udział partnerzy oferujący wysokiej jakości produkty i usługi w atrakcyjnych cenach. Z rabatów sięgających nawet 55% można skorzystać w ponad 2000 sklepów i punktów usługowych w całej Polsce. Klienci indywidualni mogą liczyć na atrakcyjne zniżki m.in. w kawiarniach, restauracjach, sklepach z biżuterią, odzieżą, obuwiem, elektroniką użytkową, ksiegarniach, salonach fryzjerskich i kosmetycznych czy biurach podróży. Z kolei klienci biznesowi skorzystają z rabatów m.in. w hotelach, wypożyczalniach samochodów, przy zakupie artykułów biurowych czy programów komputerowych.
Korzystanie z szerokiej oferty programu ułatwi nowa aplikacja mobilna Buy&Smile. Dzięki mechanizmowi geolokalizacji użytkownicy kart MasterCard zyskają łatwy dostęp do informacji o rabatach w swojej okolicy. Aplikacja jest już dostępna dla urządzeń z systemem operacyjnym Android oraz Windows, do pobrania z Google Play i Windows Phone Store, a już niebawem zostanie udostępniona także wersja dla systemów iOS.
Z oferty rabatowej Buy&Smile będą mogli skorzystać użytkownicy następujących kart: MasterCard Gold, MasterCard Platinum, World MasterCard, World Debit MasterCard, MasterCard World Signia(TM) oraz World Elite(TM), MasterCard Business, MasterCard World Business i MasterCard Professional.
Karty MasterCard to nie tylko wygoda, oszczędność czasu i bezpieczeństwo płatności, ale także atrakcyjne zniżki dla tych, którzy chętnie korzystają z naszych produktów - mówi Luiza Derek, Dyrektor Marketingu w polskim oddziale MasterCard Europe. - Rabaty w ramach programu Buy&Smile są skierowane do osób ceniących najwyższą jakość produktów i usług. A dzięki naszej aplikacji mobilnej będą oni mogli z jeszcze większą łatwością wyszukiwać atrakcyjne oferty.
Więcej szczegółów na temat programu Buy&Smile oraz listę partnerów i wysokość rabatów można znaleźć na dedykowanej stronie internetowej: www.buyandsmile.pl.
Kampania obejmuje komunikację w internecie, radiu, prasie, a także działania ambientowe w centrach handlowych. Kreacje zostały przygotowane przez McCann Worldgroup, a za zakup i planowanie mediów odpowiada Carat Polska.
dostarczył infoWire.pl