ING Bank Śląski rozpoczął akcję, w ramach której pyta internautów, co się dla nich liczy w dzisiejszym bankowaniu. Na pytanie można odpowiadać na stronie www.liczasieludzie.pl. Zebrane opinie pomogą w tworzeniu nowego systemu bankowości internetowej i mobilnej ,,Moje ING". Jego premiera jest planowana w drugiej połowie przyszłego roku.
Akcja jest kontynuacją działań prowadzonych na przełomie października i listopada w ramach kampanii reklamowej ,,Liczą się ludzie", Wtedy bank pytał internautów, co jeszcze chcieliby zrobić w życiu, a wizualizację ich planów ilustrowali znani rysownicy. Tym razem, na podstawie zgłoszonych wypowiedzi powstanie grafika, która zilustruje, co jest dzisiaj najważniejsze dla ludzi w bankowaniu.
Świat zmienia się nie tylko w obrębie technologii, ale także postaw, przyzwyczajeń i zachowań konsumenckich. Aby odpowiedzieć na te zmiany, ING rozpoczął prace nad nowym systemem bankowości internetowej i mobilnej - ,,Moje ING". Tworząc ramy systemu stawiamy przede wszystkim na intuicyjność i prostotę rozwiązań. Nie koncentrujemy się na technologicznych nowinkach, ale na realnych potrzebach klientów. Dlatego zachęcamy internautów do podzielenia się z nami opinią, co dla nich liczy się w dzisiejszym bankowaniu. Wierzymy, że poznanie oczekiwań obecnych i potencjalnych użytkowników systemu pomoże nam jak najlepiej odpowiedzieć na ich potrzeby - powiedziała Barbara Pasterczyk, dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej w ING Banku Śląskim.
Na stronie www.liczasieludzie.pl zostały opublikowane opinie trendsetterów zaproszonych do wsparcia akcji. Wypowiedzieli się m.in. Przemysław Pająk, twórca spidersweb.pl oraz Artur Kurasiński, bloger i współtwórca cyklu spotkań Aula Polska, którzy jako najistotniejszą cechę bankowania wskazali intuicyjność. Łukasz Jakóbiak, autor internetowego talk-show 20m2, podkreślił wagę wsparcia i motywowania. Monika Mikowska - autorka bloga jestem.mobi oraz Ania i Marcin Nowakowie, prowadzący stronę gdziewyjechac.pl, wskazali na mobilność.
- Przemysław Pająk Spider's Web: Dla mnie w nowoczesnym bankowaniu liczy się intuicyjność, bo nowe technologie mają upraszczać, a nie komplikować rzeczywistość. Chodzi o to, żeby wszystko było naturalne i intuicyjne. Żeby wspierało mnie w realizacji mojej pasji.
- Ania i Marcin Nowakowie, gdziewyjechac.pl: Dla nas liczy się mobilność, bo wyobrażamy sobie bank jako jedną z podstawowych rzeczy, które wrzucamy do plecaka. Dlatego bankowanie musi być z nami zawsze i wszędzie. Gdziekolwiek jesteśmy powinno nam pomagać.
Na podstawie zgłaszanych na stronie opinii, Krzysztof Nowak - uznany ilustrator młodego pokolenia - będzie na bieżąco rysował kolejne fragmenty grafiki pokazującej obraz potrzeb i doświadczeń Polaków w zakresie bankowania. Koncepcję kampanii oraz kreacje przygotowała agencja GONG.
Więcej informacji na stronie: www.liczasieludzie.pl.
dostarczył infoWire.pl