Mnóstwo dobrej muzyki, nauka piłkarskich trików, wiele cennych nagród (m.in. smartfony HTC i kamery HTC RE), ale przede wszystkim niepowtarzalna okazja, by spotkać się z Jerzym Dudkiem - byłym golkiperem m.in. Liverpoolu i Realu Madryt. Przez dwa dni (26 i 27 maja) firma HTC, producent oficjalnego smartfonu Ligi Mistrzów i Ligi Europy, otworzył w Warszawie specjalna strefę dla kibiców.
Polacy, Ukraińcy, Hiszpanie, ale też Włosi, Niemcy, Szkoci, Rosjanie, a nawet Brazylijczycy. Mnóstwo osób przez dwa dni odwiedziło strefę kibica, którą HTC - wspólnie z UEFA - zorganizowało na Krakowskim Przedmieściu. Przez dwa dni gościliśmy w strefie HTC kibiców z całego świata. Chcieliśmy zapewnić wiele atrakcji, aby pokazać jakim gospodarzem jest Polska i oczywiście HTC, jako oficjalny partner Ligi Mistrzów i Ligi Europy - powiedziała Aleksandra Grzybowska, Head of Marketing, HTC Polska.
Strefa wystartowała we wtorek o 11. Pierwszego dnia jej goście mieli okazję poznać popularnych vlogerów Karolinę i Darka z kanału #HejLobuzy. Największą atrakcją drugiego dnia było spotkanie z Jerzym Dudkiem. 60-krotny reprezentant Polski - ambasador tegorocznej edycji Ligi Europy - rozdawał autografy, pozował do zdjęć i przez kilkanaście minut odpowiadał na pytania zadawane przez trzech studentów dziennikarstwa, którzy wygrali konkurs zorganizowany przez HTC. Przez dwa dni - wyposażeni w kamery HTC RE - relacjonowali to, jak Warszawa i kibice obchodzą piłkarskie święto.
- Czasami śni mi się po nocach finał ze Stambułu. Bywa tak, że wstaję i się zastanawiam, czy wygraliśmy, czy przegraliśmy tamten mecz - wspominał Jerzy Dudek wydarzenia z 2005 roku. Niemal dokładnie 10 lat temu w finale Ligi Mistrzów Liverpool, w którym grał Jerzy Dudek, przegrywał do przerwy z Milanem 0:3, by najpierw doprowadzić do remisu, a później przechylić szalę zwycięstwa na swoją stronę w rzutach karnych, których bohaterem został polski bramkarz (obronił dwie jedenastki piłkarzy Milanu).
Przez dwa dni na strefie można było w prezencie wykonać grawer na telefonach HTC z serii One. Jedną z atrakcji były także pokazy piłkarskich trików w wykonaniu Przemka Mistrzaka i Pawła Kwita, mistrzów freestyle'u. Przez dwa dni freestylerzy prezentowali kilkuminutowe kompilacje sztuczek. Do tego przeprowadzili warsztaty dla kibiców oraz niezliczoną ilość konkursów, w których zwycięzcy otrzymywali cenne nagrody m.in. smartfony HTC, kamery HTC RE, głośniki JBL czy koszulki z limitowanej kolekcji Maćka Sieradzky'ego - ambasadora marki HTC, znanego projektanta z programu Project Runway, który w środę również był gościem strefy.
Środowy finał Ligi Europy na Stadionie Narodowym wygrała Sevilla z wynikiem 3:2. Mecz pokazywany był w ponad 100 krajach, bilety kupili kibice z 91 krajów, co jest rekordem Ligi Europy. Kolejny finał zostanie rozegrany w maju przyszłego roku w Bazylei.
Partnerami medialnymi strefy kibica HTC były redakcja Sport.pl, magazyn Four Four Two i Radio dla Ciebie. Najciekawsze materiały ze strefy można znaleźć na oficjalnym profilu na Facebook'u i Twitterze HTC.
dostarczył infoWire.pl