Biuro Marketingu PZU ma nowego dyrektora. Został nim Adam Burak, związany wcześniej ze spółką Wrocław 2012. Zastąpił na tym stanowisku Martę Życińską.
- Najważniejszym zadaniem stojącym przede mną i zespołem marketingu jest położenie mocniejszego nacisku na wsparcie sprzedaży produktów PZU. Wykorzystamy do tego nowoczesne narzędzia oraz postawimy na niestandardowe kanały komunikacji i digitalizację. Jako lider na rynku ubezpieczeń, chcemy przodować w zakresie szeroko rozumianych innowacji, które pozwolą nam znaleźć się jeszcze bliżej klienta. Opracowywana właśnie nowa, długofalowa strategia marketingowa ujrzy światło dzienne w najbliższych tygodniach. Przed nami naprawdę duże wyzwania - mówi Adam Burak.
Adam Burak przez ostatnie trzy i pół roku pełnił funkcję dyrektora marketingu i public relations spółki Wrocław 2012, zarządzającej Stadionem Miejskim we Wrocławiu. Odpowiadał za tworzenie strategii marketingowych, wsparcie sprzedaży i pozyskiwanie sponsorów. Stanowisko to łączył z funkcją rzecznika prasowego, będąc odpowiedzialnym za relacje z mediami.
Wcześniej przez ponad 4 lata był związany z Telewizją Polsat.
dostarczył infoWire.pl