Poczta Polska udostępnia gotową mapę lokalizacji z punktami odbioru, którą sklepy internetowe mogą wdrożyć na swoich stronach. Klient w momencie składania zamówienia w prosty sposób wybierze miejsce odbioru przesyłki spośród ponad 4100 placówek pocztowych i prawie 1000 stacji Orlen.
Poczta Polska wdrożyła intuicyjną i przyjazną w obsłudze mapę lokalizacji placówek pocztowych i stacji Orlen, którą sprzedawcy mogą zamieścić na stronach internetowych swoich e-sklepów. Kupujący, w momencie finalizowania zamówienia, wybiera usługę Odbiór w PUNKCIE i wskazuje na mapie lokalizacji konkretne miejsce, w którym przesyłka będzie na niego czekała. Kupujący mają już do dyspozycji ponad 4100 placówek pocztowych i prawie 1000 stacji Orlen, a także już niedługo kilkadziesiąt automatów pocztowych.
- Samodzielny odbiór przesyłek w punktach odbioru cieszy się coraz większą popularnością wśród kupujących w Internecie. Klienci wybierają tę opcję, ponieważ chcą decydować o miejscu i czasie odbioru przesyłki - mówi Rafał Pietrwalski odpowiedzialny za segment ecommerce w Poczcie Polskiej.
Usługa Odbiór w PUNKCIE funkcjonuje jako opcja do każdej z usług umownych kurierskich - Pocztex Ekspres 24, Pocztex Kurier 48 oraz paczkowych - PACZKA24 i PACZKA48
Demo mapy dostępne jest na stronie: ecommerce.poczta-polska.pl/pl/obsluga-wysylek
dostarczył infoWire.pl