Najskuteczniejsze kanały komunikacji w biznesie
Artykuł sponsorowany

Najskuteczniejsze kanały komunikacji w biznesie

Komunikacja w biznesie
Komunikacja w biznesie Źródło:Materiały prasowe
Jak zapewnić klientom obsługę na jak najwyższym poziomie i zwiększyć sprzedaż w firmie? Wybierz najskuteczniejsze kanały komunikacji w biznesie, takie jak wirtualna centrala telefoniczna.

Prowadząc sprawnie rozwijające się przedsiębiorstwo, warto trzymać rękę na pulsie i testować nowinki technologiczne. Te zostały tak zaprojektowane, by ułatwić obsługę klientów, jak i sprawić, by firma generowała większe zyski. W końcu zadowolony klient, nie tylko będzie wracał po dalsze produkty, czy usługi, a także polecał je innym.

Jedną z takich nowinek jest wirtualna centrala telefoniczna. Jeśli w Twojej firmie jest dział call center, do którego dzwonią klienci, to możesz zadbać o to, by ich obsługa była na jeszcze lepszym poziomie, korzystając z najnowszych technologii, w tym z wirtualnej centrali telefonicznej. To także doskonały pomysł, gdy jeszcze nie masz takiego działu, a chcesz zadbać o obsługę na najwyższym poziomie.

Choć mogłoby się wydawać, że przyszłością jest komunikacja mailowa bądź za pośrednictwem botów, to rozmowy telefoniczne nadal pozytywnie wpływają na wizerunek firmy, jak i najczęściej są wybierane przez klientów. To dalej jedno z tych rozwiązań, które pozwala na szybkie obsłużenie klienta, zapewnienie mu kompleksowej usługi, indywidualne podejście, jak i regularne poprawianie jakości customer experience, czyli jakości obsługi.

Jak działa wirtualna centrala telefoniczna?

Wirtualna centrala opiera się na nowoczesnych technologiach, takich jak IVR, czyli interaktywne odpowiedzi głosowe, automatyzacji powitań, przekierowywania rozmów, poczty głosowej (voicemail system). Wirtualną centralę bez problemu da się także zintegrować z systemami CRM, które automatyzują i wspierają procesy związane z obsługą klienta, sprzedażą, czy marketingiem. Integracja z CRM obejmuje między innymi popularne aplikacje typu messenger takie jak: Facebook Messenger, Slack, Telegram, czy Viber, a także salesforce i Bitrix24.

Jakie są zalety wirtualnej centrali telefonicznej?

Nagrywanie rozmów

Dzięki wirtualnej centrali o wiele łatwiej nagrywać rozmowy. To przyczynia się do zauważenia, tych kwestii w obsłudze klienta, które są jeszcze problematyczne i odpowiednie przeszkolenie pracowników. Tym samym poziom obsługi klienta ciągle się poprawia, a firma może odnotować jeszcze lepsze efekty swoich działań.

Przekierowanie rozmów

Kolejną wygodą jest możliwość przekierowywania rozmów. Operator VoIP może błyskawicznie przekierować połączenie na inne urządzenie. Klient jest wtedy obsłużony naprawdę szybko i nie musi czekać na kontakt.

Opłacalne rozwiązanie

Wirtualna centrala telefoniczna jest niezwykle opłacalna. By móc zachwycić klienta świetną obsługą, nie potrzebujesz dużych nakładów finansowych. Nie ma konieczności inwestowania w wyposażenie serwerowni, czy skrupulatnego dbania o nią. Dzięki wirtualnej centrali telefonicznej oszczędzasz zarówno czas, jak i pieniądze.

Call center w dowolnym miejscu na świecie

Korzystając z wirtualnej centrali telefonicznej, uniezależniasz się od lokalizacji. Twoje biura i pracownicy, mogą być w dowolnym miejscu. To świetne rozwiązanie dla małych biznesów i tych internetowych-tutaj większość obsługi klienta odbywa się za pośrednictwem internetu. Jednak i międzynarodowe biznesy skorzystają na takim rozwiązaniu, szczególnie gdy są one porozrzucane po całym świecie, a cenią sobie nowoczesne rozwiązania.

Nieograniczone możliwości

Tak naprawdę wirtualna centrala zapewnia nieograniczone możliwości, przy niewielkich kosztach. Pozytywnie wpływa na odbiór firmy wśród konsumentów, ułatwia ich obsługę, a także jest pełni uniezależniona od lokalizacji. To sprawia, że jedną centralą mogą być aparaty telefoniczne, które są zlokalizowane w odrębnych miejscach globu.

Skuteczna i szybka obsługa klienta to podstawa, by zaistnieć w branży. Firmy prześcigają się w rozwiązaniach, które mają sprawić, że klient poczuje się wyjątkowy. To niezwykle istotne, bo customer experience wpływa na dalsze decyzje zakupowe klienta. Jeśli ten, poczuje się doceniony przez firmę i potraktowany indywidualnie, to chętniej skorzysta z jej usług bądź produktów. Gdy na etapie obsługi klienta pojawi się zgrzyt, istnieje duże prawdopodobieństwo, że wybierze konkurencje.

Źródło: Zadarma.com.pl