Gala XIV edycji Polish National Sales Awards. Znamy najlepszych w sprzedaży i obsłudze klienta w Polsce
Artykuł sponsorowany

Gala XIV edycji Polish National Sales Awards. Znamy najlepszych w sprzedaży i obsłudze klienta w Polsce

Finaliści XIV edycji PNSA i przedstawiciele organów PNSA
Finaliści XIV edycji PNSA i przedstawiciele organów PNSA Źródło:PNSA
W środę 1 lutego podczas Gali finałowej XIV edycji konkursu Polish National Sales Awards nagrodzono najlepszych specjalistów branży sprzedaży i obsługi klienta w Polsce. Wyłoniono laureatów i wyróżnionych w 18 kategoriach. Po raz kolejny przyznano również nagrodę Supersprzedawcy. Konkurs od wielu lat skutecznie promuje etyczne podejście do sprzedaży i dobre praktyki w biznesie.

Polish National Sales Awards to unikalne w skali kraju przedsięwzięcie, którego celem jest kształtowanie i promowanie najwyższych standardów etycznych w sprzedaży i obsłudze klienta. Dzięki wyjątkowej metodologii oraz wieloletniemu doświadczeniu ekspertów PNSA, organizacja od lat jest wyznacznikiem dobrych praktyk w branży. Komisja Sędziowska konkursu, w skład której wchodzą doświadczeni praktycy, w dwuetapowym procesie oceny wyłania laureatów, którzy w danym roku wykazali się najlepszymi wynikami w sprzedaży, innowacyjnością i kreatywnością, umiejętnością pracy w zespole oraz etyką postępowania.

– Patrząc na rozwój PNSA na przestrzeni lat postrzegamy to przedsięwzięcie w kontekście sukcesu. To, że PNSA rozwija się w tak trudnym okresie jest możliwe tylko dzięki dobrze osadzonym założeniom strategicznym, analizie, partnerom, właściwej komunikacji. To właśnie kryzysowe sytuacje pokazują dla kogo dobre praktyki i etos profesjonalnego sprzedawcy to rzeczywiste wartości, a nie puste frazesy – mówiła Elżbieta Pełka, założyciel i prezes PNSA.

Elżbieta Pełka i Maciej Orłoś – prowadzący Galę

W tym roku Komisja wyłoniła laureatów i wyróżnionych w 18 kategoriach. Jak przyznają sędziowie konkursu, poziom zgłoszeń kandydatów był bardzo wysoki. Wyłonieni w konkursie specjaliści należą do czołówki polskiego sektora sprzedaży i obsługi klienta, reprezentują firmy takie jak Bank Millennium, Bank Pekao S.A., BNP Paribas Bank Polska S.A., Kompania Piwowarska S.A., Orange Polska, czy PGNiG Obrót Detaliczny Grupa ORLEN, Totalizator Sportowy, Allegro.pl czy Forever Living Products Poland.

Nie działamy w próżni, lecz w określonej rzeczywistości społecznej, gospodarczej, kulturowej, ekonomicznej. PNSA ewoluuje wraz z wektorem ewolucji całego sektora sprzedaży, dlatego postanowiliśmy wprowadzić do konkursu kategorie z zakresu Customer Experience wykorzystania nowych technologii w obszarze sprzedaży i obsługi klienta – mówiła Elżbieta Pełka.

Po raz kolejny przyznano również tytuł Supersprzedawcy – w tej edycji otrzymała go Kamila Radziwanowska z Orange Polska. Laureatka osiągnęła najlepsze wyniki w swojej kategorii w 2021 r. Pracę z indywidualnymi sprzedawcami i zespołem dopasowuje do potrzeb ludzi, dzięki czemu skutecznie buduje zaufanie do firmy i jej produktów – uzasadniła Komisja Sędziowska PNSA.

Nie wierzę w to, co się dzisiaj stało i serdecznie dziękuję. Ten sukces to zasługa mojego Zespołu. Od ponad 15 lat współpracuję z niesamowitymi ludźmi i to ich praca mnie napędza, motywuje do tego, żeby robić więcej, lepiej i walczyć o to, co mam. Dziękuję wszystkim, którzy tutaj są – ciężko pracujecie, żeby osiągnąć sukces – mówiła Kamila Radziwanowska.

Kamila Radziwanowska – laureatka nagrody Supersprzedawca

Laureatka tytułu otrzyma nagrodę główną w postaci studiów podyplomowych „Strategiczne Zarządzanie Sprzedażą” o wartości 18 900 zł, ufundowaną przez Akademię Leona Koźmińskiego oraz Kirov&Partners. Wyróżnienie w tej kategorii otrzymał Michał Kamiński z Banku Pekao S.A.

Jestem bardzo dumna, że wraz z teamem BNP Paribas po raz kolejny mogliśmy wziąć udział w Gali PNSA. Samo podjęcie wyzwania przystąpienia do konkursu PNSA to duża odwaga, osiągnieciem jest już samo zakwalifikowanie się do finału konkursu, a przejście przez dwuetapową ocenę jury i znalezienie uznania w postaci wyróżnienia lub lauru zwycięstwa – to prawdziwy sukces. Dla naszych zespołów jest to jest rozwój, podniesienie kompetencji, jeszcze lepsza, empatyczna współpraca, dbałość o doświadczenia klienta, dążenie do innowacyjności i nowatorskiego, opartego o potrzeby klienta podejścia do budowania relacji w sprzedaży – mówiła Barbara Stęchły, Dyrektor Zarządzająca Pionu Sprzedaży BNP Paribas Bank Polska S.A.

Podczas Gali wręczono również Nagrodę Specjalną Prezes PNSA – w tym roku zostali nią uhonorowani członkowie Kapituły Sędziowskiej PNSA – Renata Batkiewicz, Agnieszka Polska-Kamieńska, Jarosław Helman, dr Krzysztof Klimczak, Jakub Lewandowski, dr Grzegorz Sobiecki, Michał Spoczyński i Jarosław Witwicki. Laudację przed wręczeniem nagrody wygłosili Józef Wancer – Honorowy Przewodniczący Rady Nadzorczej BNP Paribas Bank Polska S.A.oraz Jacek Męcina – reprezentujący Uniwersytet Warszawski i Konfederację Lewiatan. Nagroda Specjalna Prezes PNSA jest prestiżowym wyróżnieniem, do grona jej laureatów należą m.in. znany mówca motywacyjny Brian Tracy, marszałek województwa mazowieckiego Adam Struzik czy rektor Uniwersytetu Warszawskiego Alojzy Nowak.

Wyniki XIV edycji konkursu PNSA:

  1. PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY

    Wyróżnienie: Kamil Kromski, Totalizator Sportowy

  2. PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY B2B

    Laureatka: Anna Lankauf, PGNiG Obrót Detaliczny Grupa ORLEN

  3. SPRZEDAWCA W PUNKCIE SPRZEDAŻY

    Wyróżnienie: Marcin Saworski, Orange Polska

  4. KEY ACCOUNT MANAGER

    Laureatka: Paulina Brzyska, Orange Polska

    Wyróżnienie: Andrzej Michałowski, Orange Polska

    Wyróżnienie: Łukasz Wojtas, Kompania Piwowarska S.A.

  5. MENADŻER SPRZEDAŻY

    Laureatka: Kamila Radziwanowska, Orange Polska

    Wyróżnienie: Łukasz Pawłowski, Orange Polska

  6. MENADŻER SPRZEDAŻY B2B

    Wyróżnienie: Małgorzata Otka, Orange Polska

  7. ZESPÓŁ SPRZEDAŻY

    Laureat: Łukasz Gruszczyński, Kompania Piwowarska S.A.

    Wyróżnienie: Karolina Szynalik, Orange Polska

  8. DYREKTOR SPRZEDAŻY

    Laureat: Jacek Kandefer, Forever Living Products Poland

  9. TELESPRZEDAŻ

    Laureat: Michał Nowak, BNP Paribas Bank Polska S.A.

    Wyróżnienie: Aleksandra Faraś, Orange Polska

  10. MENADŻER DS. OBSŁUGI KLIENTA

    Wyróżnienie: Anna Ścirka, Orange Polska

    Wyróżnienie: Magdalena Popławska, Bank Millennium

  11. ZESPÓŁ DS. OBSŁUGI KLIENTA

    Laureat: Mateusz Wąs, Orange Polska

  12. INNOWATOR TECHNOLOGICZNY W CUSTOMER EXPERIENCE/SALES

    Laureat: Jarosław Sosnowski, Orange Polska

    Wyróżnienie: Marta Bączkowska, Allegro.pl

    Wyróżnienie: Anna Niedźwiedź, Netia S.A.

  13. SPECJALISTA SPRZEDAŻY E-COMMERCE I DIGITAL

    Laureat: Łukasz Kocan, Kompania Piwowarska S.A.

  14. SOCIAL MEDIA W CUSTOMER EXPERIENCE/SALES

    Wyróżnienie: Igor Leonow, Orange Polska

  15. DORADCA KLIENTA W BANKU

    Laureat: Michał Kamiński, Bank Pekao S.A.

    Wyróżnienie: Kacper Grążawski, BNP Paribas Bank Polska S.A.

    Wyróżnienie: Katarzyna Pstrąg, BNP Paribas Bank Polska S.A.

  16. MENADŻER ZESPOŁU SPRZEDAŻY W BANKU

    Laureat: Radosław Juszyński, Bank Millennium

    Wyróżnienie: Iwona Rosołek, BNP Paribas Bank Polska S.A.

    Wyróżnienie: Łukasz Baborski, BNP Paribas Bank Polska S.A.

  17. DYREKTOR SPRZEDAŻY W BANKU

    Laureat: Łukasz Radkowski Bank Pekao S.A.

    Wyróżnienie: Michał Sobczyk, Bank Pekao S.A.

    Wyróżnienie: Michał Famielec, BNP Paribas Bank Polska S.A.

  18. SUPERSPRZEDAWCA

    Laureatka: Kamila Radziwanowska, Orange Polska

    Wyróżnienie: Michał Kamiński, Bank Pekao S.A.

Kapituła Sędziowska PNSA i finaliści kategorii Supersprzedawca – Michał Kamiński, Kamila Radziwanowska

Pełną listę nazwisk laureatów konkursu można sprawdzić na stronie konkursu: https://pnsa.pl/

Tegoroczna Gala Konkursu odbyła się w warszawskim Renaissance Warsaw Airport Hotel. W wydarzeniu uczestniczyło ponad dwieście osób – w gronie gości znaleźli się przedstawiciele organizacji sprzedażowych, naukowych, firm, organizacji biznesowych i mediów.

Podczas Gali goście mieli okazję wysłuchać inspirujących przemówień. W roli prelegentów wystąpili Ryszard Madziar – Doradca Wiceprezesa Rady Ministrów, Ministra Aktywów Państwowych, Jacka Sasina, Jacek Męcina – reprezentujący Uniwersytet Warszawski i Konfederację Lewiatan, Piotr Drzewiecki, Senior Manager w Kearney oraz Marek Dragosz, mówca motywacyjny, były trener reprezentacji Polski AMP Futbol.

Finałową Galę PNSA, wraz z przemówieniami prelegentów, można obejrzeć pod linkiem: https://www.youtube.com/watch?v=EcFaUekTBY0&ab_channel=PolishNationalSalesAwards

Polish National Sales Awards jest pierwszym przedsięwzięciem w Polsce, które poprzez organizowany Konkurs PNSA promuje dobre praktyki i standardy sprzedaży. Głównym celem PNSA jest działanie na rzecz rozwoju przedsiębiorstw poprzez wspieranie działów sprzedaży przy jedno­czesnym tworzeniu etosu profesjonalnego sprzedawcy. Odbywający się już po raz czternasty Konkurs PNSA jest przeznaczony dla wszystkich pracowników działów sprzedaży, a także dla trenerów i pracowników działu obsługi klienta.

Więcej informacji na temat konkursu PNSA oraz wszelkie aktualności znajdują się pod następującymi linkami:

http://pnsa.pl
https://www.linkedin.com/company/polish-national-sales-awards/?originalSubdomain=phttps://www.facebook.com/polishnationalsalesawards/

Źródło: PNSA