Wcześniej w ofercie publicznej cena papierów została ustalona na 10 zł.
Firma jest 15. debiutantem w tym roku na warszawskiej giełdzie i 362. spółką notowaną na głównym parkiecie.
Zajmuje się planowaniem, wdrażaniem oraz kontrolą kampanii reklamowych, wykorzystujących niestandardowe nośniki.
W transzy dużych inwestorów, w której oferowanych było 1,4 mln akcji serii E oraz 0,6 mln sprzedawanych akcji serii B, zgłoszono popyt na łączną liczbę 3.424.000 akcji. Zgodnie z listą wstępnego przydziału w transzy tej złożono zapisy na 2 mln akcji.
Oferta publiczna CAM Media obejmowała 2 mln akcji nowej emisji serii E i 600 tys. akcji serii B. Wartość emisji akcji serii E wynosi 20 mln zł.
Podczas uroczystości debiutu firmy reklamowej prezes Krzysztof Przybyłowski podtrzymał tegoroczne prognozy wyników finansowych pomimo mniejszych wpływów z oferty. Przy maksymalnej cenie akcji 14 zł spółka mogła pozyskać 36,4 mln zł, ostatecznie przy cenie 10 zł pozyskała 26 mln zł.
"Podtrzymujemy prognozy wyników finansowych na ten rok. Wpływy z emisji będą miały wpływ dopiero na przyszłoroczne wyniki, ale brakujące kwoty uzupełnimy kredytem bankowym" - powiedział dziennikarzom.
W 2008 roku firma prognozuje wzrost przychodów ze sprzedaży do 51 mln zł z 28 mln zł w 2007 roku oraz wzrost zysku brutto do 6,45 mln zł z 3,7 mln zł przed rokiem.ab, pap