Rzadko zdarza się, żeby państwowa spółka w czasach kryzysu zwiększała udział w rynku. Udało się to spółce PKP Cargo.
Udało się, bo największy polski operator kolejowych przewozów towarowych rozumie sens słowa „restrukturyzacja". W ciągu ostatnich dwóch lat ograniczono zatrudnienie o 17 tys. osób – do 28,8 tys. Zmniejszono też liczbę nieefektywnych zakładów, ograniczono biurokrację, a sprzedawcy zrozumieli formułę „klient – nasz pan".
Sposób zarządzania i restrukturyzacja PKP Cargo to świetny przykład dla innych spółek skarbu państwa. Również dla PKP Intercity. Klienci PKP Cargo nie narzekają na swojego przewoźnika.
Już 19 lipca projekt specjalny w tygodniku "Wprost"
Sposób zarządzania i restrukturyzacja PKP Cargo to świetny przykład dla innych spółek skarbu państwa. Również dla PKP Intercity. Klienci PKP Cargo nie narzekają na swojego przewoźnika.
Już 19 lipca projekt specjalny w tygodniku "Wprost"