Kowalczyk twarzą Polbanku

Kowalczyk twarzą Polbanku

Dodano:   /  Zmieniono: 
Ruszyła właśnie nowa kampania telewizyjna Polbanku z Justyną Kowalczyk w roli głównej. Reklamy ze złotą medalistką z Vancouver są emitowane w telewizji od soboty. Władze banku liczą, że Kowalczyk podniesienie statystyki Polbanku w rankingu na najbardziej eksponujący się reklamowo bank.
Kowalczyk jest uważana za jedną z najcenniejszych twarzy gwiazd wykorzystywanych w branży reklamowej przez banki. Przed nią znajduje się m.in. Marek Kondrat, który jest twarzą ING i jednocześnie najdroższym celebrytą na polskim rynku. Kowalczyk będzie rywalizowała także z rodziną Stuhrów (ojciec Jerzy i syn Maciej występują w reklamach Raiffeisen Banku), Piotrem Fronczewskim, reklamującym Getin Bank oraz z zagranicznymi gwiazdami pracującymi dla BZ WBK, z których ostatnią był Gerard Depardieu.

W tegorocznym rankingu najbogatszych Polaków show-biznesu Forbes Kowalczyk zajęła 9 miejsce - twórcy rankingu ocenili, że za kampanię reklamową mogłaby ona otrzymać 587 500 zł za reklamę. Jednak zadaniem olimpijki nie będzie wyłącznie promowanie nadszarpniętej marki Polbanku. Twarz najbardziej znanej polskiej sportsmenki zimowej ma promować Konto Mocno Oszczędzające - mistrzowski poziom zysków. W przygotowaniu są również kolejne klipy, w których Kowalczyk będzie zachwalała inne fragmenty oferty Polbanku.

Konto Mocno Oszczędzające to dziś najwyżej oprocentowany rachunek oszczędnościowy na rynku z dzienną kapitalizacją odsetek. Z oferty do połowy lipca 2010 r. skorzystało ponad pół miliona osób, mimo tego bank liczy, że kampania reklamowa z Kowalczyk podniesie ten dobry wynik oraz wyprowadzi Polbank na czoło rankingu najbardziej eksponujących się reklamowo banków.

"Gazeta Wyborcza", BG