Z usług firmy PolskiBus skorzystało już 2 mln Polaków. Prezes Polskiej Izby Gospodarczej Transportu Samochodowego i Spedycji Zdzisław Szczerbaciuk sugeruje jednak, że firma nieuczciwie kusi klientów - dowiedział się portal wp.pl.
Firmie zarzuca się nieuczciwe praktyki cenowe. - Polskie prawo, w odróżnieniu od prawa lotniczego, nie zezwala na sprzedawanie biletów w różnych cenach na tych samych trasach, a oni to robią. Chcemy tylko równego traktowania wszystkich na rynku - powiedział prezes Polskiej Izby Gospodarczej Transportu Samochodowego i Spedycji Zdzisław Szczerbaciuk w rozmowie z wp.pl. Prezes twierdzi tez, że PolskiBus nie zamieszcza rozkładu jazdy na wszystkich przystankach, nie posiada jasnej taryfy określającej ceny biletów, czego efektem jest niehonorowanie ustawowych ulg i niemożność kupienia biletu bezpośrednio u kierowcy - podaje portal tur-info.pl.
eb, wp.pl
eb, wp.pl