Ok. 150 tys. klientów n i Cyfry+ wysłało wypowiedzenia umów platformie nc+ w ciągu trzech tygodni działalności nowej spółki - donosi branżowy portal wirtualnemedia.pl.
Klienci n i Cyfry+ dowiedzieli się, że muszą przejść do nc+ lub zrezygnować z usług operatora. Proponowano im jednak droższą niż do tej pory ofertę. Klienci masowo protestowali, na Facebooku powstawały m.in. profile AntyNC+. W ciągu trzech tygodni działania nc+, klienci przesłali do operatora ok. 150 tysięcy wypowiedzeń.
Po fali krytyki nc+ zmieniła zasadę, zgodnie z którą klienci byli automatycznie przenoszeni do nowego operatora. Według rzecznika nc+, po tej decyzji liczba przysyłanych przez klientów wypowiedzeń spadła.
zew, wirtualnemedia.pl
Po fali krytyki nc+ zmieniła zasadę, zgodnie z którą klienci byli automatycznie przenoszeni do nowego operatora. Według rzecznika nc+, po tej decyzji liczba przysyłanych przez klientów wypowiedzeń spadła.
zew, wirtualnemedia.pl