Widzowie odwracają się od TVP

Widzowie odwracają się od TVP

Dodano:   /  Zmieniono: 
TVP1 i TVP2 straciły udziały w rynku (fot. sxc.hu) Źródło:FreeImages.com
Oglądalność TVP1 i TVP2 znacząco spadła w porównaniu z zeszłym rokiem - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla branżowego portalu wirtualnemedia.pl.
Wyniki oglądalności stacji telewizyjnych w Polsce z czerwca 2013 r. porównano z danymi z czerwca 2012 r.

Najchętniej oglądaną stacją była TVP1. Pierwszy program Telewizji Publicznej miał 12,66 proc. udziałów w rynku, co oznacza spadek o 6,27 pkt. proc. (z poziomu 18,93 proc.).

Na drugim miejscu w czerwcu bieżącego roku znalazł się TVN (12,17 proc., wzrost o 0,63 pkt.), na trzecim - Polsat (11,47 proc., spadek o 0,71 pkt.).

TVP2 miała 8,59 proc. udziału w rynku - rok temu miała 13,77 proc. (spadek o 5,18 pkt. proc.).

zew, wirtualnemedia.pl