Rząd reklamował szkoły dla sześciolatków za 3,2 mln zł

Rząd reklamował szkoły dla sześciolatków za 3,2 mln zł

Dodano:   /  Zmieniono: 
Czy warto reklamami zachęcać do posyłania sześciolatków do szkół, skoro wkrótce będzie to obowiązkowe? (fot. sxc.hu) Źródło: FreeImages.com
3,2 mln złotych wydało do połowy sierpnia Ministerstwo Edukacji Narodowej na zakup czasu antenowego na emisję spotów, które zachęcały rodziców do posyłania do szkół sześciolatków - informuje "Rzeczpospolita".
W czasie wakacji wyemitowano spoty, w których zachęcano rodziców do posyłania sześciolatków do szkół, za 1,4 mln złotych. Wcześniej spoty takie emitowano od lutego do 10 marca (koszt - 900 tysięcy złotych) i do końca kwietnia (kolejne 900 tysięcy złotych). Za przygotowanie czterech reklamy MEN zapłaci ł 400 tys. złotych .

Kilkanaście dni temu Krystynę Szumilas na stanowisku szefowej MEN zastąpiła Joanna Kluzik-Rostkowska.

arb, "Rzeczpospolita"