3,2 mln złotych wydało do połowy sierpnia Ministerstwo Edukacji Narodowej na zakup czasu antenowego na emisję spotów, które zachęcały rodziców do posyłania do szkół sześciolatków - informuje "Rzeczpospolita".
W czasie wakacji wyemitowano spoty, w których zachęcano rodziców do posyłania sześciolatków do szkół, za 1,4 mln złotych. Wcześniej spoty takie emitowano od lutego do 10 marca (koszt - 900 tysięcy złotych) i do końca kwietnia (kolejne 900 tysięcy złotych). Za przygotowanie czterech reklamy MEN zapłaci ł 400 tys. złotych .
Kilkanaście dni temu Krystynę Szumilas na stanowisku szefowej MEN zastąpiła Joanna Kluzik-Rostkowska.
arb, "Rzeczpospolita"
Kilkanaście dni temu Krystynę Szumilas na stanowisku szefowej MEN zastąpiła Joanna Kluzik-Rostkowska.
arb, "Rzeczpospolita"