Jak podaje BBC News, Amazon rozpoczyna współpracę partnerską z Twitterem, która polegać będzie na umożliwieniu użytkownikom portalu społecznościowego na zakupy za pomocą dodania specjalnego postu z tzw. "hashtagiem" (znaczkiem #).
Dzięki temu można ekspresowo dodać do koszyka produkty, nie wchodząc nawet na stronę Amazona, by przejrzeć produkty (choć transakcja jest finalizowana już w systemie płatności portalu). W tej chwili usługę mogą przetestować klienci z Wielkiej Brytanii i USA.
Zakupy można zrobić poprzez odpowiedź na wpis zawierający link do strony z produktem Amazona. Po dodaniu hashtagu amazoncart (w USA) albo amazonbasket (w Wlk. Brytanii) produkt zostanie dodany do naszego koszyka.
Liczba aktywnych użytkowników serwisu w pierwszym kwartale sięgnęła 255 mln, o 5,8 proc. więcej niż w poprzednim kwartale. Jest jednak poniżej oczekiwań analityków, którzy liczyli na przynajmniej 2 mln użytkowników więcej.
Tempo przyrostu użytkowników Twittera w ciągu kilku ostatnich lat zmniejszyło się, co wiąże się z mniejszymi zyskami. Przychody koncernu opierają się zarówno na liczbie użytkowników (im ich więcej, tym chętniej reklamodawcy płacą za możliwość promocji), jak i na czasie, który użytkownicy poświęcają na obecność w portalu.
DK, BBC News
Zakupy można zrobić poprzez odpowiedź na wpis zawierający link do strony z produktem Amazona. Po dodaniu hashtagu amazoncart (w USA) albo amazonbasket (w Wlk. Brytanii) produkt zostanie dodany do naszego koszyka.
Liczba aktywnych użytkowników serwisu w pierwszym kwartale sięgnęła 255 mln, o 5,8 proc. więcej niż w poprzednim kwartale. Jest jednak poniżej oczekiwań analityków, którzy liczyli na przynajmniej 2 mln użytkowników więcej.
Tempo przyrostu użytkowników Twittera w ciągu kilku ostatnich lat zmniejszyło się, co wiąże się z mniejszymi zyskami. Przychody koncernu opierają się zarówno na liczbie użytkowników (im ich więcej, tym chętniej reklamodawcy płacą za możliwość promocji), jak i na czasie, który użytkownicy poświęcają na obecność w portalu.
DK, BBC News