Polska przestanie być białą plamą wielkiego hotelowego luksusu. Choć obiekty Four Seasons działają już w Pradze czy Budapeszcie, u nas ich nie ma, podobnie jak innych ekskluzywnych marek Ritz-Carlton, Peninsula, Mandarin Oriental czy Raffles, a więc światowej śmietanki. – Mogę tylko powiedzieć, że planujemy otwarcie w latach 2020-2021 i mamy już lokalizację w ścisłym centrum Warszawy – mówi „Wprost” Alex Kloszewski, prezes firmy doradczej Hotel Professionals pomagającej we wprowadzeniu na polski rynek tej luksusowej sieci. Nieoficjalnie mówi się, że będzie to zbudowany od podstaw duży hotel z 250 pokojami za ponad 70 mln euro.
Archiwalne wydania tygodnika Wprost dostępne są w specjalnej ofercie WPROST PREMIUM oraz we wszystkich e-kioskach i w aplikacjach mobilnych App Store i Google Play.
Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy tygodnika Wprost.
Regulamin i warunki licencjonowania materiałów prasowych.