Promocja Cyberpunka 2077 wchodzi w decydującą fazę. Gra pojawi się na puszkach Sprite'a

Promocja Cyberpunka 2077 wchodzi w decydującą fazę. Gra pojawi się na puszkach Sprite'a

Limitowana edycja Sprite
Limitowana edycja Sprite Źródło: Coca-Cola Company
CD Projekt wchodzi na kolejny poziom reklamowania Cyberpunka 2077. Po ogromny billboardzie na Times Square pora na coś bardziej przyziemnego. Firma ogłosiła współpracę z Coca-Cola Company.

CD Projekt i Coca-Cola Company rozpoczęły współpracę. Jej celem jest promowanie gry Cyberpunk 2077. W sklepach pojawiły się puszki napoju Sprite z postaciami z nadchodzącego bestselleru polskiego studia. Akcję promuje hasło „W 2077 pragnienie to przeszłość”, które jest nawiązaniem do dobrze znanego sloganu napoju Sprite.

– Wspieranie graczy jest częścią filozofii naszej marki już od kilku lat. Dlatego ogromnie cieszy nas fakt, że możemy stworzyć dedykowany produkt dla fanów gry Cyberpunk 2077 – mówi Małgorzata Budnik, Senior Brand Manager Flavors, Coca-Cola Poland.

Promocja i niespodzianki dla graczy

Jednak wspólna akcja CD Projektu i Coca-Cola Company ma jeszcze jedno oblicze. Gracze, którzy kupią limitowane puszki i butelki, będą mieli szansę wygrać kody rabatowe do sklepu z gadżetami z gry. „Na limitowanych puszkach i butelkach Sprite, obok postaci ze świata Cyberpunk 2077, znajdą się także kody promocyjne, dzięki którym codziennie można będzie wygrać gry Cyberpunk 2077 oraz vouchery do sklepu CD PROJEKT RED GEAR. Promocja rozpocznie się 19 listopada” – czytamy w komunikacie.

Cyberpunk 2077 – najbardziej wyczekiwana gra roku

Premiera Cyberpunka 2077 to jedna z najbardziej wyczekiwanych dat tego roku. Czekają na nią nie tylko gracze, ale także udziałowcy CD Projektu. Ze względu na różne perturbacje, premierę przekładano już dwukrotnie, ale studio zapewnia, że 10 grudnia ma być dniem, w którym gra trafi w ręce graczy.

Czytaj też:
„Spróbujmy jeszcze raz”. CD Projekt przypomina, że do premiery Cyberpunka 2077 pozostał miesiąc

Źródło: Coca-Cola Company