Teraz, w oparciu o udostępniane dane, konsumenci mogą świadomie zaplanować wizytę w konkretnym sklepie oraz dokonać szybszych i bezpieczniejszych zakupów. Działanie to jest elementem ogólnopolskiej kampanii „Dbaj o siebie, dbaj o innych”.
Carrefour wdrożył rozwiązanie podnoszące w tym trudnym dla wszystkich czasie komfort i bezpieczeństwo zakupów w sklepach sieci. Udostępnił na swojej stronie internetowej możliwość sprawdzania prognozowanego ruchu we wszystkich swoich sklepach.
Służy temu narzędzie Traffic Meter opierające się na danych zbieranych przez platformę Synerise z ponad 900 sklepów sieci w czasie rzeczywistym. Klienci w prosty sposób mogą wyszukać swój sklep Carrefour i sprawdzić, jak wygląda ruch w wybranej przez siebie lokalizacji.
Narzędzie powstało w wyniku współpracy Carrefour ze spółką technologiczną Synerise oraz K2 Precise. Działa intuicyjnie, wystarczy w odpowiednią rubrykę wpisać adres sklepu, a po chwili pojawia się wykres ruchu (jak poniżej):
Prognozy ruchu w sklepach Carrefour można sprawdzać na stronie:
https://www.carrefour.pl/lp-w-trosce-o-zdrowie/
Czytaj też:
Nowe godziny otwarcia sklepów po świętach. Co się zmieniło?Czytaj też:
Na pomoc seniorom i medykom Caritas zebrała już 20 milionów złotych