„Lato z Zenkiem” takie hasło towarzyszy najnowszej kampanii MediaMarkt, w której bierze udział Zenek Martyniuk. Gwiazdor disco polo na potrzeby reklamy stworzył specjalną wersję hitu „Przez twe oczy zielone”. „A ja na to jak na lato, z tatą, mamą, szwagrem, wujem. Rabat duży to nie wszystko, bo przyjemniej się kupuje” – śpiewa artysta w pierwszym spocie z serii.
„Rozpoznawalność i sympatia”
Dlaczego sieciówka zaczęła współpracę akurat z Martyniukiem? – Istotna była dla nas nie tylko rozpoznawalność i ogólna sympatia, jaką cieszy się gwiazdor, ale także jego autentyczność i naturalność na scenie oraz poza nią. Jesteśmy przekonani, że pozytywna energia naszej gwiazdy zachęci do wizyty w naszych sklepach wszystkich tych, którym w duszy gra muzyka. Ta muzyka w wakacyjne dni grać może na najbardziej nowoczesnym sprzęcie w bardzo przystępnych cenach – powiedziała w rozmowie z wirtualnemedia.pl Ewelina Piątek, manager ds. marketingu sieci MediaMarkt.
Obecna promocja sygnowana wizerunkiem Martyniuka potrwa do 15 lipca. „Oszczędzaj kupując ze swoją ekipą i wybieraj spośród tysięcy produktów. 20 proc. za drugi, 40 proc. za trzeci i 70 proc. za czwarty produkt w zestawie. Obniżka dotyczy najtańszego produktu w zestawie” – czytamy w komunikacie marki.
Czytaj też:
Zobacz film reklamowy, który lży samochody. Jego emisja została zakazana