Do Grupy Fresh specjalizującej się w obszarze marketingu zintegrowanego dołączyły dwie nowe osoby. Anna Szajerska objęła stanowisko PR Managera a Michał Skrzypiec pełnić będzie obowiązki Account Managera.
Anna Szajerska jest absolwentką Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu, na którym studiowała filologię polską. Dotychczas pracowała w agencji dotPR, gdzie koordynowała realizację działań zarówno dla klientów działających na rynku polskim, jak i europejskim. Nadzorowała projekty z branży turystycznej, deweloperskiej oraz medycznej. W Grupie Fresh odpowiedzialna będzie za realizację strategii wizerunkowych dla spółek wchodzących w skład grupy, zakres jej działań skupiać się również będzie na promocji Rankingu Wartości Marek Regionalnych.
Michał Skrzypiec od 15 lat związany jest z marketingiem i reklamą online. Pracował dla takich podmiotów jak m.in.: agencja interaktywna Conecto (obecnie Golden Submarine), Supermedia Interactive. Będąc zatrudnionym na stanowiskach menadżerskich, realizował projekty dla takich zleceniodawców jak Audi, Grupa PZU, Tchibo, Stary Browar, Złote Tarasy. Skrzypiec wzmocni szeregi eFresh spółki wchodzącej w skład Grupy Fresh i będzie odpowiedzialny za projekty bieżących klientów jako Account Manager.
Grupa Fresh specjalizuje się w strategicznym zarządzaniu markami łącząc funkcje doradcze z kompetencjami kreatywnymi. Grupa Fresh na przestrzeni 10 lat zrealizowała ponad 220 projektów brandingowych dla wielu uznanych marek w kraju i za granicą: Nestlé, BILLA, Amica, Bumar, Centra, Amway, BCC Group, Magellan SA, czy Polmed.
Grupa Fresh wzmacnia zespół
Dodano: / Zmieniono: