Retargetowanie reklam metodą na niezdecydowanego klienta

Retargetowanie reklam metodą na niezdecydowanego klienta

Dodano:   /  Zmieniono: 
fot. netPR.pl Źródło: InfoWire.pl

Retargetowanie reklam to stosunkowo nowy wynalazek marketingu, który zdobywa coraz więcej zwolenników. Powód jest prosty.  Jest ono odpowiedzią na odwieczne pytanie marketerów - jak docierać z reklamą skutecznie, aczkolwiek nienachalnie?

Niezaprzeczalnym jest, iż reklama w Internecie zdobywa coraz większe uznanie w biznesie, a udział tego medium w wydatkach reklamowych notuje coraz wyższe wzrosty. Reklam w Internecie jest coraz więcej, jak zatem skutecznie się wyróżnić i dotrzeć do konsumenta? Wykorzystując narzędzia nowoczesnego marketingu. Oprócz szeroko stosowanego targetowania demograficznego i geotargetowania, coraz szersze zastosowanie znajdują  targetowanie behawioralne i  właśnie retargetowanie - czyli  w uproszczeniu namierzanie internauty znającego już markę i emitowanie reklamy prezentującej ją ponownie. W jakim celu? Przede wszystkim by go zachęcić do wejścia na stronę docelową (landing page) i wykonania zakupowej akcji.

W praktyce oznacza to, że użytkownicy Internetu są "śledzeni przez reklamy" które do skutku próbując zachęcić ich do podjęcia działania. Jak to działa? Bardzo prosto. W kodzie strony docelowej zostaje umieszczony kod mierzący, który wywoływany zostaje przy każdej odsłonie witryny. Proces retagetowania zostaje wprowadzone w trakcie trwania kampanii i nasza reklama zostaje emitowana do tych, którzy odwiedzili wcześniej stronę internetową. Takie przypominanie Internautom w znaczący sposób zwiększa prawdopodobieństwo wykonania przez nich pożądanej akcji (np. zakupu) - co jest celem reklamodawców.

Skuteczność retargetowania podnosi działanie na konkretnych 'profilach użytkowników" które są tworzone w oparciu o kategorie związanie z ich zainteresowaniami zaobserwowanymi dzięki bazie historii odwiedzanych witryn.  Celem jest docieranie do wszystkich użytkowników sieci, którzy mają taki sam profil, jak klienci sprawdzonej dotychczas grupy docelowej. Proces polega na prześwietleniu plików cookie użytkowników odwiedzających daną witrynę i w przypadku podobnych profili behawioralnych - wykorzystanie informacji w trakcie trwania kampanii odsłonowej.

Wprowadzenie retargetowania do oferty NR1WINTERNECIE przynosi same plusy mówi Kamila Szwagiel, PROJECT MANAGER GRUPA 365NET. Celem przedsięwzięcia jest wyświetlanie reklam tylko tym użytkownikom, na którym nam zależy - co pozwala na dużo lepsze konwersje, a te są istotą policzalnego marketingu.

W samym retargetowaniu dostrzega się olbrzymie możliwości na zwiększenie konwersji przy równoczesnym utrzymaniu kosztów kampanii na umiarkowanym poziome. Usługa ta kierowana jest przede wszystkim do klientów, których grupa docelowa jest albo ciężka do określenia, albo bardzo specyficzna.

Metoda ta wzbudza coraz większą ciekawość wśród reklamodawców. Powodem okazuje sukces targetowania behawioralnego, który zachęca zarówno nas, jak i naszych klientów do jeszcze skrupulatniejszego działania. dodaje Kamila Szwagiel - Formaty, które rekomendujemy nie generują przypadkowych kliknięć, a zatem wzrost konwersji to w tym przypadku wzrost rzeczywistej skuteczności kampanii reklamowych. 

 Więcej na: nr1wIntenrecie.pl

 

 

GRUPA 365 NET to innowacyjna grupa działająca w obszarze cross-marketingu zintegrowanego wpieranego najnowszymi osiągnięciami technologii w dziedzinie komunikacji PR.Proponujemy kompleksową obsługę 360 oraz doradztwo w obszarze strategii reklamy, marketingu, promocji i PR. Jesteśmy ekspertami działań online w sieci Internet - gdzie rozwijamy projekty o silnym potencjalne komercjalizacji.
 
NR1WINTERNECIE.pl to nasz adres www i miejsce, o które zabiegamy dla naszych klientów.

Więcej na: http://www.NR1wINTERNECIE.pl 

http://www.grupa365net.pl oraz http://www.facebook.com/grupa365net 

 

 

 

Źródło: GRUPA 365 NET

dostarczył:
netPR.pl