Pocztex z wyróżnieniem Created in Poland Business Superbrands

Pocztex z wyróżnieniem Created in Poland Business Superbrands

Dodano:   /  Zmieniono: 
fot. netPR.pl Źródło: InfoWire.pl

Pocztex, kurierskie ramię Poczty Polskiej został uznany za jedną z najsilniejszych marek na polskim rynku w kategorii transport i logistyka i otrzymał tytuł Created in Poland Business Superbrands 2013/2014. Nagroda przyznawana jest markom, które powstały w Polsce i wypracowały ponadprzeciętny wizerunek, który pozwala im skutecznie konkurować z firmami zagranicznymi.

Wyróżnienie przyznawane jest od 19 lat przez międzynarodową organizację The Superbrands Ltd. działającą w prawie 90 krajach.

Pocztex zbiera także dobre opinie na rodzimym rynku. Wyniki badania przeprowadzonego pod koniec 2013 r. przez instytut badawczy ARC Rynek i Opinia wskazują, że marka ceniona jest m.in. za duży zasięg i stabilność. Pocztex kojarzy się także z dużą szybkością doręczenia. Pozytywne opinie przekładają się na sukces biznesowy wzrost wolumenu Pocztexu w roku 2013 był o prawie 60 proc. wyższy w porównaniu do roku 2012.

Poczta Polska w ciągu ostatniego roku dokonała istotnych zmian w swojej ofercie kurierskiej. Wprowadzone w styczniu br. nowe usługi: Pocztex Ekspres 24 i Pocztex Kurier 48 to m.in. wyższe wartości sumy ubezpieczenia przesyłek, zawarte w cenie usługi nawet 5 tys. zł dla klientów biznesowych i ubezpieczenie do 1 tys. zł w cenie usługi dla klientów indywidualnych. Usługi świadczone są w standardzie od drzwi do drzwi każdą przesyłkę Pocztex kurier odbiera bezpośrednio od nadawcy (po wcześniejszym złożeniu zlecenia na Infolinii lub poprzez stronę www) bez konieczności nadania przesyłki w placówce pocztowej.

Poczta Polska skutecznie wdraża strategię polegającą na rozwoju najbardziej perspektywicznych segmentów biznesu. Jednym z nich jest rynek usług paczkowo-kurierskich. Poczta Polska jest obecnie najpopularniejszą firmą logistyczną wśród firm branży e-commerce. Z usług spółki regularnie korzysta prawie 60 proc. firm z tego segmentu. Takie wyniki to efekt elastycznej oferty i ofensywy produktowej Poczty Polskiej.

Źródło: Poczta Polska

dostarczył:
netPR.pl