W dniach 4-6 kwietnia br. w sześciu wybranych sklepach H&M w całej Polsce rozpocznie się akcja oparta o cross-promocję marek LEGO DUPLO i H&M. Za organizację i realizację promocji odpowiada agencja Havas Engage Warsaw.
W ramach wydarzenia prezenty w postaci klocków LEGO DUPLO będą czekały na dzieci i rodziców, którzy w czasie trwania promocji zakupią w dziale dziecięcym marki H&M ubranka w określonych rozmiarach: 86-116 cm.
Akcja będzie prowadzona w wybranych sklepach na terenie całej Polski, takich jak: Silesia City Center w Katowicach, M1 w Krakowie, M1 w Poznaniu, CH Złote Tarasy w Warszawie, CH Arkadia w Warszawie oraz Matarnia Park Handlowy w Gdańsku.
Dodatkowo w weekend w sklepach M1 Kraków, M1 Poznań, Złote Tarasy, CH Arkadia oraz CH Matarnia na dzieci i rodziców czekają dodatkowe atrakcje specjalnie przygotowane kąciki, w których animatorki będą pomagały maluchom układać klocki, a także pokażą rodzicom, w jaki sposób można się bawić z dziećmi klockami LEGO DUPLO.
Havas Engage Warsaw
Havas Engage Warsaw specjalizuje się w akcjach aktywujących i angażujących konsumentów. Experience marketing, event marketing, shopper & retail marketing oraz graphic design to główne kompetencje agencji. Havas Engage Warsaw jest wielokrotnym zdobywcą nagród w konkursach branżowych. W 2011 roku zdobyła tytuł Agencji Roku w raporcie przygotowanym przez redakcję Media & Marketing Polska.