Firma Tarsago Polska przygotowała kampanię wideo e-mailingu dla klientów Hewlett-Packard oraz wideo e-mailing pro publico bono promujący najnowszy film Jana Komasy Powstanie Warszawskie.
Kampania dla marki Hewlett-Packard zrealizowana została w ramach promocji HP Officejet Pro X najszybszych drukarek oraz urządzeń wielofunkcyjnych na świecie, dzięki którym drukowanie staje się do dwóch razy szybsze i o połowę tańsze niż w drukarkach laserowych. Wideo e-mailing skierowano do bazy B2B obejmującej 100 000 rekordów. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy OMD. Kampania przeprowadzona została 28 kwietnia.
Tarsago Polska odpowiada również za realizację kampanii wideo e-mailingu pro publico bono dla firmy Next Film, będącej dystrybutorem filmu Jana Komasy Powstanie Warszawskie, pierwszego na świecie dramatu wojennego non fiction. Niezwykły obraz został w całości zmonotowany z filmów dokumentalnych, zrealizowanych w czasie walk w 1944 r. Kampanię przeprowadzono 7 maja. Za planowanie mediów odpowiada dom mediowy MediaCom. Kreację przygotował Next Film.
Wideo e-mailing to innowacyjna na polskim rynku forma reklamy. Standardowy e-mailing będący już sam w sobie jednym z najskuteczniejszych sposobów sprzedaży uzupełniony o emocje, które daje film reklamowy, staje się doskonałym narzędziem sprzedażowo-wizerunkowym. W odróżnieniu od reklamy telewizyjnej umożliwia on spersonalizowaną komunikację do wybranej grupy docelowej. Nasza autorska technologia umożliwia realizację nieograniczonej ilościowo wysyłki i dostosowuje dynamicznie kreację wideo do różnych programów pocztowych oraz urządzeń mobilnych, co daje gwarancje skutecznego dotarcia z komunikacją. Ze względu na brak ograniczeń czasowych mamy możliwość zaprezentowania dłuższego spotu niż w TV lub, jeśli wymaga tego prezentacja produktu, nawet całego filmu instruktażowego. Jeśli dodamy do tego kilkukrotnie wyższe statystyki CTR, stanie się jasne, dlaczego klienci coraz częściej sięgają po to rozwiązanie mówi Rajmund Tochwin, Dyrektor Sprzedaży Tarsago Polska.
Tarsago Polska jest częścią Tarsago Media Group. Firma specjalizuje się w sprzedaży wysyłkowej i posiada obszerną bazę danych obejmującą 28 mln klientów indywidualnych kanału direct mail oraz prawie 1 mln podmiotów gospodarczych w kanale e-mailing. Tarsago Media Group prowadzi działalność na pięciu rynkach: polskim, rumuńskim, węgierskim, czeskim oraz słowackim. Na wszystkich obsługiwanych rynkach firma zajmuje pozycję lidera w zakresie marketingu bezpośredniego.