Bolt to europejska aplikacja do zamawiania taksówek. Firma działa w 45 krajach w Europie i posiada ponad 150 milionów klientów. Jednak przez mocną konkurencję na rynku, musi regularnie zaskakiwać i przyciągać ponownie klientów nowymi usługami. Dlatego też pojawiła się nowa opcja, pozwalająca zamówić przejazd nawet 3 dni wcześniej.
Zaplanuj podróż z wyprzedzeniem
W wakacje wiele osób decyduje się na różnego rodzaju wycieczki. Wtedy to bez taksówki może być trudno dostać się na dworzec czy lotnisko w określonym czasie. Jednak nie zawsze mamy pewność, że transport będzie punktualny. Dlatego też Bolt wprowadził udogodnienie, które pozwala na zamówienie przejazdu do 72. godzin wcześniej.
„Bolt zachęca mieszkańców miast do rezygnacji z prywatnego samochodu i częstszego korzystania z alternatywnych środków transportu. Dzięki nowej funkcji w aplikacji Bolt możliwość uzyskania dostępu do samochodu w przewidywalny sposób pomoże użytkownikom stać się bardziej otwartymi na pozostawienie własnego samochodu w domu” – Paweł Kuncicki, Country Manager Bolt w Polsce.
Gdzie dostępna jest nowa funkcja Bolt?
Usługa obecnie dostępna jest tylko w kilku miastach Polski. Są nimi:
- Białystok;
- Kraków;
- Lublin;
- Poznań;
- Gdańsk;
- Wrocław;
- Warszawa.
Jak zamówić przejazd na kilkadziesiąt godzin wcześniej?
Zamówienie przejazdu możliwe jest przez wybranie w aplikacji Bolt ikonki samochodu z kalendarzem. Znajduje się ona obok miejsca, w którym zazwyczaj wpisujemy adres docelowy podróży. Następnie zapoznajemy się z zasadami, w które mówią o:
- maksymalnym terminie odbioru przez kierowcę;
- czasie bezpłatnego oczekiwania kierowcy na pasażera;
- terminie bezpłatnej anulacji zamówienia.
Po zapoznaniu się z informacjami wybieramy miejsce odbioru, punkt docelowy i datę. W kolejnym kroku decydujemy, w jaki sposób chcemy opłacić przejazd. Następnie wyświetli się cena obu dostępnych opcji transportu. Po dokonaniu rezerwacji kwoty zamówienia nie ulegają zmianie.
Czytaj też:
Ponad 100 kontroli taksówek na aplikację. Ukarano nie tylko kierowcówCzytaj też:
Polacy stawiają bezpieczeństwo przejazdów ponad cenę. Zaskakujący raport