Jeśli zaczynasz handlować w internecie i mieszkasz w Polsce, prawie na pewno sprzedajesz na Allegro. Jesteś tam bo dają miejsce na twoją ofertę i sporą oglądalność. W zamian płacisz wysokie prowizje, a byt twojego biznesu zależy od administracji platformy. Tymczasem dla tych, którzy chcą postawić swój biznes na drugiej nodze poza Allegro, a nie chcą sami zdobywać ruchu, startuje usługa jestKlient.pl.
To bardzo wygodnie handlować na dużej platformie sprzedażowej: platforma ułatwia nam wystawienie oferty, a co ważniejsze zapoznaje z nią liczne grono klientów. W takim otoczeniu sprzedaż zależy już tylko od nas, a dokładnie od jakości naszej oferty. Jednak oferując takie wygody, Allegro wciąga przedsiebiorcę w uzależnienie od nich.
Sprzedając na Allegro przedsiębiorca nie ma swojego adresu w sieci, nie buduje swojej pozycji w wyszukiwarkach, trudno go znaleźć poza Allegro. Bezpieczniej byłoby mieć swój przyczółek także poza Allegro, pod własną domeną i na własnych prawach. Gdyby jeszcze ten przyczółek nie wymagał żadnych kosztów startowych ani własnoręcznego budowania go, żeby do uruchomienia go wystarczało załadowanie treści naszej oferty. I gdyby jeszcze sam pozyskiwał ruch!
Takie właśnie cele przyświecały twórcom usługi jestKlient.pl. W praktyce działa to tak: przedsiębiorca przychodzi z własną domeną, wybiera wygląd witryny z listy proponowanych szablonów i ustala miesięczny budżet. Na utworzonej w ten sposób witrynie zamieszcza treść od teraz wszystkim zajmuje się jestKlient.pl, a przedsiębiorcy pozostaje odbierać maile i telefony od klientów i finalizować transakcje.
-JestKlient.pl to usługa dla tych, co nie chcą trzymać wszystkich jajek w jednym koszyku, tj. nie chcą uzależniać się od Allegro lub innej platformy mówi Tomasz Frontczak, jeden z twórców usługi. Właśnie dlatego jestKlient.pl będzie aż tak prosty w obsłudze. Proponujemy przedsiębiorcy zapasowy przyczółek w internecie: obecność u nas nie kosztuje czasu, a pieniądze płacisz tylko za efekty wypełnione formularze kontaktowe, zapisy na newsletter, ruch, kontakty telefoniczne. Jako pierwsi w Polsce potrafimy zresztą zmierzyć, które połączenia telefoniczne przyszły dzięki nam.
JestKlient.pl nie zostawia przedsiębiorców z gołym narzędziem. Dla sprzedawców korzystających z serwisu Allegro przygotował właśnie ponad 20-stronnicowy poradnik PDF pod tytułem 7 sekretów największych sprzedawców z Allegro. Bez zobowiązań może go pobrać każdy chętny pod adresem jestklient.pl/allegro. Poradnik doradza m.in. jak wyróżnić się w Allegro, jak stworzyć efektywny szablon aukcji i jak budować tam swoją markę.