ValoBank lada dzień zastąpi Getin Bank. Utrudnienia dla klientów

Przypomnijmy, że pod koniec września Bankowy Fundusz Gwarancyjny (BFG) poinformował, że rozpoczął przymusową restrukturyzację Getin Noble Bank S.A. W konsekwencji Getin Bank zostanie zastąpiony przez ValoBank.
Rebrending placówek ma nastąpić 21 listopada, czyli na początku przyszłego tygodnia. Bank poinformował dziś klientów, że tuż przed zmianą zostaną przeprowadzone prace techniczne. – Zmieniamy się w VeloBank. W nocy z piątku na sobotę (z 18 na 19 listopada) od 23:30 do 8:45 prowadzimy prace techniczne i ulepszamy nasze systemy – poinformował bank.
Jakie utrudnienia czekają klientów?
W związku z tym klienci będą musieli liczyć się z utrudnieniami. Nie będą mogli zalogować się do bankowości internetowej i mobilnej, nie skorzystają z blika, utrudnione mogą być również płatności online kartą. – Nadal będziecie mogli: wpłacać i wypłacać gotówkę kartą z bankomatu, płacić w sklepach stacjonarnych: kartą płatniczą, zbliżeniowo telefonem (np. Apple Pay, Google Pay) lub zegarkiem, opaską (np. SwatchPAY, Garmin Pay) – informuje bank.
Instytucja zwraca uwagę, że w wyniku prac technicznych nie zmienią się:
-
numery rachunków bankowych;
-
produkty i usługi, z których klienci obecnie korzystają;
-
terminy ważności kart;
-
numery PIN;
-
hasła do bankowości internetowej i mobilnej;
-
adresy placówek;
-
warunki zawartych umów;
-
numery infolinii;
-
zlecone transakcje, które realizujemy na bieżąco.
Z jakimi zmianami muszą liczyć się klienci?
Zmienią się za to m.in. nazwy niektórych produktów i usług, adres strony internetowej, czy adresy mailowe pracowników banku (będą miały końcówkę @velobank.pl).
– Jako klient nic nie musisz robić. Cały proces zmiany marki odbędzie się automatycznie – podkreśla bank.
Instytucja zaznacza, że między 18 a 20 listopada br. mogą wystąpić przerwy w dostępie do bankowości, o których bank ma informować z wyprzedzeniem. ValoBank radzi jednak klientom, by na wszelki wypadek dokonali wcześniej ważnych przelewów.