Niecodzienna oferta Rossmana. Tym razem skierowana do pracowników

Niecodzienna oferta Rossmana. Tym razem skierowana do pracowników

Rossmann wprowadza benefity dla pracowników posiadających pupili
Rossmann wprowadza benefity dla pracowników posiadających pupili Źródło:Foto.Sports
Rossmann wprowadził benefit dla pracowników posiadających psy i koty. Firma uruchomiła "Klub Zwierzaka", który zapewnia całoroczny abonament na opiekę weterynaryjną dla pupili.

Uruchomiony przez Rossmanna „Klub Zwierzaka” powstał we współpracy z platformą PetHelp. Zapewnia ona konsultacje weterynaryjne, szczepienia, odrobaczanie, obcinanie pazurków, USG, RTG, a także czipowanie. Z usług można skorzystać w ponad 300 placówkach na terenie całego kraju.

Nie tylko usługi weterynaryjne

Poza usługami weterynaryjnymi „Klub Zwierzaka” zapewnia również dostęp do webinarów i spotkań online z weterynarzami. Posiadacze każdego rodzaju abonamentu mają możliwość wykorzystania określonej puli pieniędzy na preparaty pasożytnicze. Przysługuje im też 10 proc. zniżki na asortyment w sklepach dla zwierząt, gdzie dostępne są np. karmy, smakołyki czy suplementy.

Oferta „Klubu Zwierzaka” jest skierowana do pracowników Rossmanna. Funkcjonujący w Polsce od przeszło 20 lat Rossmann posiada 1578 drogerii (stan na koniec 2021 roku). Firma zatrudnia 17,1 tys. pracowników. Każdego dnia placówki sieci odwiedza ok. 800 tys. klientów.

Rossmann partnerem MIT Enterprise Forum CEE

Na początku lutego Rossmann poinformował, że został partnerem wiosennej edycji MIT Enterprise Forum CEE. Program pomaga nawiązywać współpracę między start-upami z Europy Środkowo-Wschodniej a dużymi, międzynarodowymi firmami.

Najnowsza edycja wydarzenia skierowana jest do start-upów technologicznych, działających w obszarach, m.in. nowej energetyki, przemysłu, technologii finansowych i ubezpieczeniowych, zrównoważonego rozwoju, technologii marketingowych, inteligentnego miasta i sklepu autonomicznego. Program wspierany jest przez Massachusetts Institute of Technology, czyli amerykańską kolebkę innowacyjnej przedsiębiorczości. MIT Enterprise Forum daje start-upom szansę budowania rozpoznawalności i wiarygodności na rynkach zagranicznych. Uczestnictwo w projekcie pozwala na rozwój przełomowych rozwiązań pod okiem doświadczonych przedsiębiorców.

Czytaj też:
Nowa niemiecka sieć drogerii wchodzi do Polski. Pierwszy sklep w kwietniu