Action planuje wielkie zmiany. Jeszcze w tym roku

Action planuje wielkie zmiany. Jeszcze w tym roku

Action
Action Źródło: Shutterstock
Action ogłosiła ambitne plany rozwoju na drugą połowę 2024 roku. Zakładają one m.in. otwarcie ponad 300 nowych sklepów.

Holenderska sieć dyskontów Action ogłosiła szeroko zakrojone plany rozwoju na drugą połowę tego roku. Strategia firmy zakłada dynamiczny rozwój sieci sklepów.

Action otworzy ponad 300 nowych sklepów jeszcze w tym roku?

Jeszcze w tym roku Action ma w planach otwarcie aż 330 nowych obiektów. W pierwszej połowie tego roku sieć otworzyła 119 nowych placówek. – Nasi klienci bardzo cenią marki własne Action ze względu na ich bezkonkurencyjny stosunek ceny do jakości. Dlatego nieustannie inwestujemy w jakość i trwałość tych produktów. Zaczęliśmy od produktów do ochrony przeciwsłonecznej Zenova, działamy także z naszą gamą środków czyszczących Spargo i odzieżą kąpielową Hotel Royal. Chcemy być liderem w każdej z naszych 14 kategorii produktów, oferując najlepszą w swojej klasie markę własną w najniższej cenie – podkreśla Hajir Hajji, dyrektor generalny sieci, cytowany przez serwis dlahandlu.pl.

Jak przypomina „Fakt", Action przyciągał w zeszłym roku klientów obniżkami cen ponad 1,3 tys. produktów, co stanowiło uzupełnienie 2,5 tys. wcześniejszych obniżek.

Obecnie Action obsługuje średnio ponad 17,3 mln klientów tygodniowo w 2685 sklepach rozlokowanych w 12 krajach. Oprócz Polski, placówki sieci można znaleźć w Holandii, Belgii, Francji, Niemczech, Luksemburgu oraz Austrii.

W tym roku Action stworzył 3 182 nowych miejsc pracy. W całej Europie Action zatrudnia obecnie 72 222 pracowników. Inwestycje w możliwości wzrostu i rozwoju poskutkowały 1 885 wewnętrznymi awansami.

Action to nie jedyna sieć planująca ekspansję. O podobnej strategii informuje Pepco, inna sieć detaliczna oferująca artykuły do domu. Przewodniczący rady dyrektorów Pepco Andy Bond zapowiedział otwarcie co najmniej 400 nowych sklepów w najbliższym czasie, dążąc do „zbudowania wiodącej pozycji na rynku europejskich detalistów dyskontowych".

Czytaj też:
Action wycofuje popularny produkt. Klienci proszeni są o natychmiastowy zwrot
Czytaj też:
Pepco padło ofiarą cyberataku. Firma straciła ponad 66 mln złotych

Źródło: dlahandlu.pl, Fakt