Obecny już w ⅓ krajów Europy Coolshop, jeden z największych sklepów internetowych w Skandynawii, oficjalnie rozpoczyna działalność na polskim rynku. Polscy klienci mogą wybierać z niemal 45 tys. produktów z 20 kategorii, takich jak m.in. elementy wyposażenia wnętrz, elektronika, gry i konsole, zabawki, kosmetyki i perfumy, urządzenia RTV i AGD, artykuły sportowe, artykuły dla zwierząt czy nietuzinkowe gadżety. Oprócz produktów największych znanych marek oraz licencjonowanych Coolshop oferuje również szeroki asortyment artykułów marek skandynawskich, wyróżniających się dobrym designem i jakością, a także przywiązaniem do prostoty i użyteczności – np. Hübsch, House Doktor, HAY, Andersen Furniture, Broste Copenhagen czy OYOY Living.
Trzykrotnie zwiększony przychody w ciągu pięciu lat
Sklep internetowy Coolshop został założony w Danii w 2022 r., a obecnie jest jednym z liderów skandynawskiego rynku e-commerce. W ciągu ostatnich pięciu lat niemal trzykrotnie zwiększył swoje przychody, osiągając prawie 1 mld zł w 2023 r., a także ponad 3,5-krotnie powiększył kapitał własny, którego wartość w ostatnim roku rozliczeniowym osiągnęła 106 mln zł. W tym samym czasie firma poczyniła inwestycje w nieruchomości i sprzęt na poziomie 70 mln zł, z czego tylko w ubiegłym roku zainwestowała 30 mln zł.
Na Coolshop.pl trwają właśnie dni specjalne „Gaming days”, podczas których wybrane artykuły z kategorii gry i konsole można kupić w bardzo atrakcyjnych cenach oraz w przedsprzedaży. Akcja potrwa do 16 października.
Coolshop jest częścią Cool Group, zrzeszającej 18 firm i organizacji z branż handlu detalicznego, mody, technologii, innowacji biznesowych, spożywczej oraz podróżniczej. Prowadzi fundację CoolUnite, która posiada specjalny fundusz charytatywny i wspiera dzieci dotknięte chorobami, m.in. w hospicjach czy ośrodkach wypoczynkowych dla dzieci chorych, zapewniając im lepsze doświadczenia i przyczyniając się do poprawy ich codziennego życia.
Czytaj też:
Konkurencja dla Pepco i Action coraz bliżej. Pierwsze sklepy już niebawem w PolsceCzytaj też:
Polacy pokochali programy lojalnościowe. Jedna sieć dominuje