Reserved łączy siły z ceramiką „Bolesławiec”. Powstała nowa kolekcja

Reserved łączy siły z ceramiką „Bolesławiec”. Powstała nowa kolekcja

Nowa kolekcja Reserved
Nowa kolekcja Reserved Źródło:Reserved
Należąca do grupy LPP marka Reserved rozpoczęła współpracę z Zakładami Ceramicznymi „Bolesławiec”. W wyniku współpracy powstała nowa kolekcja ubrań, wyrobów ceramicznych i dodatków do domu.

Efektem współpracy Reserved i Zakładów Ceramicznych "Bolesławiec" jest nowa kolekcja ubrań i wyrobów ceramicznych, inspirowana tradycyjnym wzornictwem. „Wszystkie desenie zostały zaprojektowane lub na nowo zinterpretowane, by ozdobić projekty sięgające do tradycji i jednocześnie odpowiadające potrzebom współczesnej mody” – czytamy w komunikacie.

Nowa kolekcja Reserved

W nowej kolekcji ubrań inspirowanej wzornictwem bolesławieckiej ceramiki, znajduje się dwadzieścia jeden modeli, zaprojektowanych z myślą o kobietach i dziewczynkach. Znajdziemy w nich spódnice, sukienki, bluzki, spodnie oraz dwie jedwabne apaszki, wyprodukowane w Milanówku.

Kolekcja weszła do sprzedaży 7 lipca i jest dostępna w sprzedaży online oraz w wybranych sklepach stacjonarnych marki Reserved.

Kolekcja naczyń „Bolesławiec”

Kolekcja wyrobów ceramicznych, które powstały w zakładach w Bolesławcu we współpracy z marką Reserved, dostępna jest wyłącznie w sprzedaży online. Składa się z małego i dużego talerza, misek, kubka, filiżanek, półmiska oraz czajnika z pokrywką.

Naczynia utrzymane są w tradycyjnej formie, charakterystycznej dla wyrobów z Bolesławca. Nowe jest za to wzornictwo, które łączy się z tym, prezentowanym na ubraniach wyprodukowanych przez Reserved. Kolekcję uzupełniają dodatki do domu, takie jak poszewki na poduszki i żakardowy pled, który może być także używany jako koc piknikowy.

Za paterę lub miskę trzeba zapłacić około 200 złotych. Z kolei ceramiczny kubek to znacznie mniejszy wydatek, kosztuje niecałe 80 złotych.

Czytaj też:
Promocja marki Cropp wycofana. Wywoływała nietypowe skojarzenia
Czytaj też:
20 największych polskich eksporterów. Moda, srebro i oprogramowanie – te marki kojarzą się z Polską