Polska "warta swojej ceny"

Polska "warta swojej ceny"

Dodano:   /  Zmieniono: 
fot. Photos.com
Nasz kraj awansował w tegorocznej edycji rankingu Country Brand Index (CBI), wskazującego kraje o najlepszej marce - pisze "Puls Biznesu".

Debiutowaliśmy w tym badaniu w zeszłym roku jako "Wschodząca gwiazda". Teraz jesteśmy już wśród krajów "Wartych swojej ceny", zajmując w niej wysokie - piąte - miejsce. Wyprzedziliśmy Stany Zjednoczone, Malezję, Turcję, RPA i Węgry. Na pierwszym miejscu znalazła się Tajlandia.

Kategoria "Warte swojej ceny" wskazuje państwa, których oferta i możliwości są najatrakcyjniejsze dla turystów w stosunku do poniesionych kosztów.

Badanie CBI 2008 przeprowadziły agencja PR Weber Shandwick i Future Brand - międzynarodowa firma konsultingowa, wyspecjalizowana w rozwoju marek.

ab, pap