Platforma Usług Elektronicznych ZUS-u, reklamowana była m.in. na portalu z wulgarnymi treściami. Jak tłumaczy ubezpieczyciel firma, która podjęła się prowadzenia kampanii nie przedstawiła ZUS-owi listy witryn, na których wyświetlane miały być banery - podaje tvn24.pl powołując się na "Puls Biznesu".
Kilkanaście dni temu w internecie ruszyła kampania promocyjna PUE. Wśród kilkuset portali, na których znalazły się banery z logo ZUS, znalazł się również jebzdzidy.pl. Strona reklamowana jest jako zawierająca "najgorsze dowcipy w internecie", można na niej znaleźć wulgarne treści.
- Nie wiedziałem, że kampania prowadzona jest poprzez taki portal, bo firma, która zawarła z nami umowę, nie przedstawiła mediaplanu obejmującego listę witryn, na których wyświetlane miały być banery - wyjaśniał w rozmowie z "Pulsem Biznesu" rzecznik ZUS Jacek Dziekan. Rzecznik nazwał kampanię "nielegalną".
ZUS zadecydował o natychmiastowym zdjęciu banera promującego PUE z kontrowersyjnej strony.
ja, tvn24.pl, "Puls Biznesu"
- Nie wiedziałem, że kampania prowadzona jest poprzez taki portal, bo firma, która zawarła z nami umowę, nie przedstawiła mediaplanu obejmującego listę witryn, na których wyświetlane miały być banery - wyjaśniał w rozmowie z "Pulsem Biznesu" rzecznik ZUS Jacek Dziekan. Rzecznik nazwał kampanię "nielegalną".
ZUS zadecydował o natychmiastowym zdjęciu banera promującego PUE z kontrowersyjnej strony.
ja, tvn24.pl, "Puls Biznesu"