Jak robić, by zrobić

Jak robić, by zrobić

Dodano:   /  Zmieniono: 
By być wydajnym i uniknąć odkładania wszystkiego na później, trzeba zostać menedżerem swojego nastroju. Oto pięć sposobów, jak zwiększyć swoją efektywność w pracy.

9 godzin dziennie – tyle średnio pracuje większość z nas. Z czego – jak wynika z badań – aż 3 godziny i 24 minuty są zupełnie bezproduktywne! To czas spędzany na kawie, gapieniu się w okno czy sprawdzaniu, co słychać na Facebooku. Pytania nasuwają się same: czyż nie lepiej wychodzić do domu już o 15.36? A jeśli to (z jakichś przyczyn) niemożliwe, jak te 204 minuty dziennie wykorzystać na wzmocnienie swojej pozycji w firmie i budowanie kariery? Nie będziemy nakłaniać do harówki od rana do wieczora. Doskonale wiemy, że prowadzić może ona do pracoholizmu, a z niego pożytki są niewielkie (efektywność pracoholików jest żenująco niska), a straty (choćby osobiste czy zdrowotne) mogą być ogromne. Wręcz przeciwnie, będziemy namawiali do zatrzymania się, choćby na chwilę. A potem przyjrzenia się sobie z dystansu i z wyrozumiałością. Według Tima Ferrissa, autora bestsellerowej książki „The 4-Hour Workweek” („4-godzinny tydzień pracy”), to najlepszy sposób, by zwiększyć swoją wydajność. Oto jego 5 sposobów na większą efektywność w pracy.

1.

ZOSTAŃ MENEDŻEREM SWOJEGO NASTROJU

Więcej możesz przeczytać w 27/2014 wydaniu tygodnika Wprost.

Archiwalne wydania Wprost dostępne są w specjalnej ofercie WPROST PREMIUM oraz we wszystkich e-kioskach i w aplikacjach mobilnych App StoreGoogle Play.

-
 0

Czytaj także