Mimo że platforma MT Tower dotyczy przede wszystkim wirtualnych interakcji, to twórcy marki postanowili jednak uczcić istotny dla nich start projektu w świecie rzeczywistym - na dachu hotelu NYX w Warszawie. Oprócz launch’u Founderzy mogli świętować sukces związany z kończącą się rundą finansowania, która przebiega dla nich zgodnie z założeniami. Cena tokenu w tym momencie ma preferencyjną stawkę wynoszącą $0,01. Jednocześnie już niedługo zostanie uruchomiona druga runda dostępna dla szerszej grupy inwestorów, lecz ograniczona czasowo. Koszt jednego tokenu na tym etapie będzie wynosił $0,02. Patrząc na tempo rozwoju projektu, twórcy zakładają, że wejdą na cztery giełdy wymiany kryptowalut (Binance, Kraken, Woo Network, CoinMetro, Kanga) z początkiem października.
- Nasi odbiorcy szukają nowej platformy z nowym podejściem do zaangażowania w kulturę, sztukę, marki i ludzi. Jako przestrzeń, w której wszystko dotyczy wirtualnych interakcji, metawers może wykraczać poza istniejące platformy mediów społecznościowych i ma możliwość odpowiadania na wszystkie te potrzeby za pomocą tokenów, rozrywki i wciągających doświadczeń, które pozwalają im wyrażać siebie i łączyć się z innymi w wyjątkowy sposób - powiedział Igor Łukasik, CEO & Founder MT Tower.
MT Tower pozwala ludziom nawiązywać nowe znajomości, poznawać marki i tworzyć własny świat, dzieląc się nim zarówno z wewnątrz, jak i na zewnątrz - w mediach społecznościowych. To innowacyjna koncepcja, która łamie zasady tradycyjnych platform social media i wprowadza nową przestrzeń pełną kultury i sztuki.
Rozwój koncepcji można już teraz obserwować na stronie internetowej i w mediach społecznościowych (Instagram, LinkedIn, Twitter, Facebook).