Jak wynika z danych portalu downdetector.pl, który zajmuje się monitorowaniem awarii i przerw w dostawie do usług telekomunikacyjnych, klienci Vectry masowo zgłaszają brak dostępu do internetu.
Problemy potwierdziła także w jednym z komentarzy na swoim profilu facebookowym firma. „Drodzy, niestety, w tej chwili mogą występować problemy z dostępem do usług. Nasi technicy pracują już nad usunięciem awarii. Przepraszamy za niedogodności” – napisano w komentarzu pod najnowszym postem.
Tysiące zgłoszeń
Problemy z dostępem zgłaszają głównie klienci z Warszawy, Trójmiasta i Krakowa, ale dotyczy również wielu mniejszych miejscowości. W komentarzach pod wpisem operatora internauci zaznaczają także, że problemy dotyczą nie tylko dostępu do internetu, ale także dodzwonienia się na infolinię operatora. Wielu z nich narzeka, że nie mogą nawet zgłosić awarii. Portal downdetector o 10.30 pokazywał już ponad 9 tysięcy zgłoszeń.
Czytaj też:
UOKiK: Vectra wprowadziła swoich klientów w błąd. Zobacz, czy należy ci się rekompensata