Polska firma Zondacrypto sponsorem prestiżowego wydarzenia. Wspiera zbiórkę dla Fundacji Księżnej Monako

Polska firma Zondacrypto sponsorem prestiżowego wydarzenia. Wspiera zbiórkę dla Fundacji Księżnej Monako

Na zdjęciu m.in. minister stanu Monako, Pierre Dartout i Przemysław Kral, CEO Zondacrypto
Na zdjęciu m.in. minister stanu Monako, Pierre Dartout i Przemysław Kral, CEO Zondacrypto 
Zondacrypto jest Głównym Sponsorem Top Marques Monako 2024. Wydarzenie odbyło się w dniach 5-9 czerwca w Monako i było opisywane przez „The New York Times” jako najbardziej luksusowy pokaz samochodów na świecie. W trakcie pokazu w Forum Grimaldi w Monte Carlo, Zondacrypto oficjalnie ogłosiło współpracę z Fundacją Księżnej Monako.

Zondacrypto zorganizowało również śniadanie biznesowe z panelem dyskusyjnym „Regulacje w branży kryptowalut – okno na przyszłość” oraz bankiet inauguracyjny. Oficjalnego otwarcia Top Marques Monako dokonał minister stanu Monako, Pierre Dartout.

Zondacrypto głównym sponsorem Top Marques Monako 2024

– Jako główny sponsor Top Marques, nie tylko potwierdzamy naszą pozycję lidera wśród giełd kryptowalut w Europie Środkowo-Wschodniej, ale również globalnie promujemy markę Zondacrypto jako zaufanego partnera biznesowego. Fundacja Księżnej Monako Charlene koncentruje się na prewencji utonięć i edukacji przez sport. Dzięki zbiórce, którą wspólnie uruchomiliśmy za pośrednictwem naszej giełdy, każdy użytkownik Zondacrypto może wesprzeć Fundację. Wystarczy się zarejestrować – mówi Przemysław Kral, CEO Zondacrypto.

Wydarzenie nieoficjalnie rozpoczęło się w środowy wieczór od bankietu sponsorowanego przez Zondacrypto. Jedną z gwiazd wieczoru był Jordane Saget, francuski artysta. Ambasador wydarzenia, zaproszony przez Zondacrypto, to David Trezeguet – francusko-argentyński były piłkarz, mistrz świata (1998) i wicemistrz świata (2006) oraz mistrz Europy (2000) z reprezentacją Francji.

Rekordowa liczba premier motoryzacyjnych i Tesla Cybertruck w Europie

To już 19. edycja Top Marques Monako. Aż 13 samochodów z ikonami marki miało swoje premiery, co jest rekordem w historii wydarzenia, m.in. modele Audi, Aston Martin, McLaren, Porsche oraz The New Quant, pierwszy samochód elektryczny bez baterii.

Wyjątkową atrakcją była możliwość zobaczenia na żywo Tesla Cybertruck – kultowego pojazdu, który miał swoją amerykańską premierę pod koniec ubiegłego roku. Cybertruck był prezentowany podczas wybranych wydarzeń w ramach Cyber Odyssey.

Z kolei miłośnicy klasyki mogli zobaczyć ponad 60 topowych sportowych aut XX wieku. Dodatkowo zaplanowano drugą edycję aukcji Ferrari „L’Astarossa”, organizowaną przez MonacoCarAuctions.

Dyskusje o regulacjach przy śniadaniu

Jednym z kluczowych punktów Top Marques Monako 2024 było śniadanie biznesowe „Regulacje w branży kryptowalut – okno na przyszłość” z panelem dyskusyjnym. Moderatorem debaty był Przemysław Kral, CEO Zondacrypto. W debacie wzięli udział Piotr Obidziński, prezes klubu piłkarskiego Raków Częstochowa, Guido Buehler, niewykonawczy członek zarządu Zondacrypto, Lars Schlichting, ekspert prawa w dziedzinie kryptowalut i blockchainu, oraz Mattia Rattaggi, deweloper biznesowy fintech i Web3 oraz czołowy ekspert blockchain.

O Zondacrypto

Zondacrypto, jedna z największych regulowanych giełd kryptowalut w Europie, wywodzi się z Polski. Obecna na rynku od 2014 roku, posiada licencje operacyjne we Włoszech, na Litwie, Słowacji, w Estonii i Kanadzie. Działa zgodnie z przepisami prawa, m.in. rozporządzeniem MiCA oraz surowymi regulacjami estońskimi. Początkowo jako giełda bitcoin, z czasem przekształciła się w platformę wielowalutową oferującą ponad 70 czołowych kryptowalut w parach z tradycyjnymi walutami (EUR, USD i PLN), stablecoinami (USDT i USDC) oraz BTC i ETH. Organizacja, stworzona przez grupę wizjonerów, inwestorów i programistów, przyciągnęła już 1,2 miliona aktywnych użytkowników.