eFresh partnerem konferencji Navigation Trends

eFresh partnerem konferencji Navigation Trends

Dodano:   /  Zmieniono: 

Agencja interaktywna eFresh zakończyła realizację projektu dla pierwszej edycji ogólnopolskiej konferencji Navigation Trends 2013 organizowanej przez portal lokalizacja.info. Zadaniem agencji było przygotowanie serwisu informującego o wydarzeniu.

Organizatorem konferencji Navigation Trends 2013 jest portal lokalizacja.info, który od wielu lat związany jest z rynkiem technologii satelitarnych, w tym systemów nawigacji satelitarnej. To pierwsze tego typu wydarzenie w Polsce, które w całości poświęcone jest branży telematycznej i LBS (Location Based Services).

Celem konferencji jest  zgromadzenie wielu przedstawicieli sektora usług lokalizacyjnych i nawigacyjnych działających na  polskim rynku. Podczas paneli dyskusyjnych poruszone zostaną tematy  z zakresu nowych produktów i usług. Prelegenci porozmawiają również o planach na przyszłość i trendach panujących w branży. Podczas wydarzenia będzie możliwy networking z nieuchwytnymi na co dzień przedstawicielami branży. Konferencja odbędzie się 20 czerwca br. w warszawskim centrum konferencyjnym Adgar Plaza.

Agencja interaktywna eFresh istnieje od 2002 roku i należy do Grupy Fresh. Specjalizuje się w tworzeniu kompleksowych strategii obecności marek w Internecie. Najważniejsi klienci eFresh to: NESTLÉ FITNESS, Amica, Grupa Kapitałowa PBG, Eurocash, Komputronik, BCC, Pearson, Publicat oraz Travelplanet S.A. Serwisy internetowe tworzone przez agencję doceniane są w prestiżowych konkursach, jak: Site of The Day lub Webstarfestival. W 2012 roku firma otrzymała nagrodę Poznański Lider Przedsiębiorczości.

Źródło: Grupa FRESH

dostarczył:
netPR.pl