Nietypowa akcja w Warszawie z okazji Światowego Dnia Łapania za Biust

Nietypowa akcja w Warszawie z okazji Światowego Dnia Łapania za Biust

Dodano:   /  Zmieniono: 

Dziś, w Światowy Dzień Łapania za Biust w Warszawie odbędzie się nietypowy happening - sześćdziesięciu przystojnych mężczyzn ruszy w miasto, by promować samobadanie piersi. Akcja PiersiBadacze organizowana jest w ramach kampanii Rak. To się leczy!.

5 lipca, sześćdziesięciu PiersiBadaczy będzie namawiało mieszkanki Warszawy do pobrania specjalnej aplikacji na smartfony z filmami instruktażowymi uczącymi prawidłowego wykonywania samobadania piersi.
A nauczycielami są znani artyści i sportowcy. Każda kobieta może zadecydować, który z przystojnych mężczyzn na stałe zagości na ekranie jej telefonu. Panie mogą wybrać jednego z PiersiBadaczy - Przemysława Saletę, Macieja Jachowskiego, Radosława Majdana, Tomasza Puzona lub Jacka Stachurskiego.

Inspiracją dla aplikacji PiersiBadacze był Your Man Reminder, aplikacja stworzona 2 lata temu przez kanadyjską fundację Rethink Breast Cancer. Tam innowacyjność rozwiązania spotkała się z ogromną popularnością, a twórcy tej kampanii z entuzjazmem przyjęli pomysł zaszczepienia tego konceptu w Polsce mówi Alicja Zakrzewska, rzecznik kampanii Rak. To się leczy!.

Dodatkowo podczas warszawskiego happeningu rozdawane będą zapraszania na wieczorny koncert ambasadorów akcji w klubie Space w Warszawie. 500 pierwszych kobiet, które wejdzie na stronę www.rak.tosieleczy.pl, i dalej na banner PiersiBadacze, a następnie wpisze unikalny kod podany na zaproszeniu, wygra podwójne wejście tylko dla kobiet na ten specjalny koncert. Na scenie pojawią się przystojni oraz zainteresowani zdrowiem kobiet PiersiBadacze: Sebastian Karpiel-Bułecka i Zakopower, Tomasz Karolak z zespołem Pączki w Tłuszczu, Radosław Majdan i The Trash oraz Stachursky.

Poprzez happening organizowany z okazji Światowego Dnia Łapania za Biust wychodzimy do kobiet i mówimy o profilaktyce nowotworowej w przystępny, a jednocześnie niestandardowy sposób. Wierzymy, że kreatywne i pozytywne promowanie profilaktyki przełoży się na wzrost świadomości kobiet w tym zakresie tłumaczyMarta Pokutycka-Mądrala, rzecznik prasowy ING Życie, które jest współorganizatorem akcji. Kampania PiersiBadacze jest wspierana merytorycznie między innymi przez Polską Unię Onkologii oraz Federację Amazonek.

Źródło: ING Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A.

dostarczył:
netPR.pl