Carrefour Polska właściciel i zarządca centrów handlowych w ramach nowopowstałego programu Carrefour Kids otworzył pierwszy Interaktywny Plac Zabaw w Galerii Kalisz.
W inauguracji tego projektu udział wzięli przedstawiciele Carrefour Polska, a także Naczelnik Wydziału Edukacji miasta Kalisz pan Mariusz Witczak, który wraz ze zgromadzonymi dziećmi dokonał oficjalnego przecięcia wstęgi. Tego dnia Galerię Kalisz odwiedziło ponad 300 dzieci w wieku przedszkolnym, które wraz z opiekunami brały czynny udział w całodziennych atrakcjach.
Oprócz multinowoczesnych programów edukacyjnych, które stanowią główną atrakcję Interaktywnego Placu Zabaw, przygotowano również dla dzieci specjalne kąciki plastyczne, a także szereg konkursów i quizów, w których można było wygrać atrakcyjne nagrody.
Interaktywny Plac Zabaw to połączenie edukacji oraz nowych technologii, dzięki którym dzieci przyswajają wiedzę w intuicyjny i naturalny sposób. To jednocześnie pierwsza realizacja firmy Carrefour w ramach programu dedykowanego dzieciom : Carrefour Kids.
Kolejny tego typu plac zabaw zostanie otwarty w centrum handlowych Zielone Wzgórze w Białymstoku już 10 października.
Centra handlowe Carrefour
Carrefour Polska właściciel i zarządcasieci centrów handlowych zlokalizowanych w dużych oraz średnich miastach. Cechą wspólną posiadanych obiektów jest siła marki Carrefour, która obecna jest w Polsce od ponad 16 lat. Obecnie Carrefour Polska zarządza ponad 220 000 mkw. powierzchni handlowej zlokalizowanej w kilkudziesięciu obiektach na terenie całego kraju. Carrefour Polska prowadzi również intensywne działania rekomercjalizacyjne posiadanych obiektów w połączeniu z ich częściową lub całkowitą modernizacją.
Grupa Carrefour
Carrefour jest pionierem i liderem wielkiej dystrybucji, który od ponad 50 lat wyznacza standardy na światowych rynkach handlu. Od wielu lat Carrefour jest numerem 1 wielkiej dystrybucji w Europie i numerem 2 na świecie.
O Carrefour Polska
Carrefour Polska należy w 100% do Grupy Carrefour. W 1997 roku w Łodzi otwarto pierwszą placówkę Carrefour w kraju. Od tego czasu Carrefour Polska dynamicznie rozwija się we wszystkich formatach. Dziś pod szyldem Carrefour działa w Polsce blisko 600 placówek: hiper- i supermarkety, sklepy franczyzowe Carrefour Express w dwóch formatach: mini-market i convenience. W portfelu Carrefour znajduje się także 20 galerii handlowych skupionych w dużych i średnich miastach, jest także jednym z liderów na rynku przymarketowych stacji paliw. Carrefour Polska aktywnie działa na rzecz aktywizacji zawodowej osób niepełnosprawnych, prowadzi szereg projektów na rzecz dzieci i społeczności lokalnych.