10. maja zakończyła się jubileuszowa edycja FashionPhilosophy Fashion Week Poland. Trzy sceny pokazowe, strefa wystawiennicza Showroom oraz liczne wydarzenia towarzyszące, w tym konferencje i warsztaty branżowe, odwiedziło 16 000 polskich i zagranicznych gości. Na wydarzenie akredytowało się 300 dziennikarzy, a do jego obsługi zatrudniono 160 wolontariuszy.
Trzy sceny pokazowe
Podczas 10. edycji FashionPhilosophy Fashion Week Poland projektanci prezentowali swoje kolekcje na trzech scenach: największej Designer Avenue, awangardowej OFF Out of Schedule oraz w ramach nowego projektu Studio. Łącznie odbyło się 37 pokazów kolekcji stworzonych przez 46 projektantów. Frekwencja podczas Designer Avenue sięgała 1500 widzów podczas jednego pokazu.
Strefa wystawiennicza Showroom
Strefa wystawiennicza Showroom 10. edycji FashionPhilosophy Fashion Week Poland po raz pierwszy zagościła pod dachem centrum EXPO-Łódź. 130 wystawców projektantów odzieży, biżuterii i akcesoriów prezentowało swoje kolekcje na powierzchni 6000 m2.
Wydarzenia towarzyszące
Uwagę gości zgromadzonych na 10. edycji FashionPhilosophy Fashion Week Poland przyciągały nie tylko pokazy i strefa Showroom, ale także liczne wydarzenia towarzyszące. Odbyły się branżowe szkolenia z cyklu Let Them Know, a także wystawa fotografii modowej Young Fashion Photographers Now oraz Fashion Film Festival. Polskiemu Tygodniowi Mody towarzyszyły dwie międzynarodowe konferencje zorganizowane przez Związek Pracodawców Przemysłu Odzieżowego i Tekstylnego oraz WGSN, światowego lidera w prognozowaniu trendów na rynku modowym.
Media
Na 10. edycję FashionPhilosophy Fashion Week Poland akredytowało się 300 dziennikarzy, którzy przybywali do Łodzi z miejsc tak odległych jak Kanada czy Kazachstan. Nie tylko w trakcie swego trwania, ale już podczas przygotowań oraz po zakończeniu, wydarzenie silnie zaznaczało swoją obecność w mediach generując ponad 700 publikacji prasowych.
dostarczył infoWire.pl