,,Pomyśl, że masz odwagę wyjść szczęściu naprzeciw"

,,Pomyśl, że masz odwagę wyjść szczęściu naprzeciw"

Dodano:   /  Zmieniono: 
  • Międzynarodowa kampania reklamowa UNIQA realizowana w Austrii oraz 15 krajach Europy Środkowo - Wschodniej
  • Polska odsłona z udziałem polskiego tenisisty Jerzego Janowicza
  • Wsparciem kampanii strona https://pomysl.uniqa.pl/, która ruszy wraz ze startem kampanii

Grupa UNIQA Polska przygotowała adaptację międzynarodowej kampanii wizerunkowej, która pojawi się na 16 europejskich rynkach, na których obecna jest marka UNIQA. Kreację polskiej wersji spotu reklamowego wzbogacają sceny z tenisistą Jerzym Janowiczem, który od 2014 roku jest twarzą grupy UNIQA Polska.

- Sceny z Jerzym Janowiczem świetnie wpisały się w cały spot wizerunkowy UNIQA. W nowej kampanii zachęcamy obecnych i przyszłych klientów do myślenia o swoim życiu i działania, które doprowadzi do tego, że odnajdą radość w życiu. Chcemy przekonać do przełamywania barier, przekraczania własnych granic, mierzenia się z problemami - mówi Katarzyna Ostrowska, dyrektor Departamentu Marketingu i PR w UNIQA Polska. - Cieszymy się, że po dłuższej nieobecności, wracamy z nową, świeżą kampanią reklamową - dodaje.

Międzynarodowa kampania przygotowana została przez agencję reklamową Springer & Jacoby (S&J), w Polsce adaptowana jest przez agencję reklamową Ambasada.

,,Pomyśl, że masz odwagę wyjść szczęściu naprzeciw"

To główne hasło kampanii, która zachęca do zmiany sposobu myślenia i punktu widzenia, odwagi oraz brania spraw we własne ręce. Jej celem jest dostarczenie odbiorcom różnorodnych impulsów pokazujących, w jaki sposób można czerpać większą radość życia. Ma inspirować i zapraszać ludzi do tego, aby razem z UNIQA szli przez życie odważnie, z ufnością, zorientowani na poszukiwanie nowych rozwiązań. Hasło kampanii: ,,Pomyśl UNIQA" oznacza właśnie podchodzenie do spraw z ufnością.

- Kampania prezentuje wartości marki, które są rezultatem owocnej współpracy z zagranicznymi spółkami-córkami, UNIQA International i UNIQA w Austrii - mówi Gabriela Rusu, Head of Startegic Marketing w UNIQA International.

Centralnym elementem kampanii jest telewizyjny spot reklamowy, portretujący ludzi mających odwagę, nie poddajacych się przeciwnościom i ograniczeniom, podejmujących niekiedy ryzyko, aby osiągnąć większą radość życia. W polskiej wersji spotu występuje tenisista Jerzy Janowicz, reprezentant Polski w Pucharze Davisa i pierwszy polski półfinalista Wimbledonu.

- W polskiej wersji spotu reklamowego Grupy UNIQA występuje Jerzy Janowicz, który dodatkowo podkreśla lokalny charakter kampanii - mówi Anna Skusiewicz, Marketing Manager UNIQA w karajach EŚW.

Kampania w Austrii rozpoczęła się 1 maja 2014. W Polsce wystartuje w listopadzie 2014 r. Spot UNIQA będzie można obejrzeć w telewizji, Internecie i na specjalnej stronie kampanii pomysl.uniqa.pl. Całość planowanej kampanii będzie realizowana także w innych mediach. Jej uzupełnieniem będzie wewnętrzna kampania skierowana do pracowników UNIQA, którzy są najlepszymi i najważniejszymi ambasadorami marki.


dostarczył infoWire.pl
Źródło: Grupa Ubezpieczeniowa UNIQA Polska

infoWire.pl