Podczas uroczystej gali, która odbyła się 14 maja w Teatrze Polskim, agencja Havas Worldwide została wyróżniona jedną srebrną i dwiema brązowymi statuetkami.
Kampanią nagrodzoną srebrnym mieczem KTR w kategorii Radio została reklama ,,Emergency Call" dla Citroën Polska. Dwa brązowe miecze przypadły agencji Havas Worldwide w kategorii Print za reklamę prasową ,,Bakteria" dla producenta żelu antybakteryjnego Scan Anida oraz w kategorii Film za reklamę telewizyjną ,,Piekarnik" będącą częścią kampanii ,,Prowizorycy" dla Praktiker Polska.
W tegorocznej edycji konkursu KTR zgłoszono rekordową liczbę 1104 projektów, które były oceniane przez 80-osobowe jury. Podczas gali przyznano łącznie 145 statuetek. Najwięcej przyznano ich w kategoriach: Warsztat Audio/Wideo (21), Active Advertising (20), Film (18), Digital i Design (po 17).
dostarczył infoWire.pl