„Nosacze Sundajskie »oficjalnie« w Xiaomi! Czekamy na najlepsze memy” – poinformowały w krótkim wpisie na Facebooku osoby dbające o profil społecznościowy firmy. Pod spodem szybko zaroiło się od memów z charakterystyczną małpką, odwołujących się do telefonów Xiaomi. W rozmowie z portalem Noizz.pl jeden z pomysłodawców tego ruchu wyjaśniał motywację firmy.
– Xiaomi Polska od dawna używa w swoich kampaniach memów, dlatego Nosacz wydawał nam się naturalnym wyborem – usłyszeli dziennikarze. – Cała akcja była spontanicznym pomysłem i jesteśmy zdziwieni tym, jak szybko zyskuje na popularności. Do zdjęcia dodaliśmy też link, który namawia do wspierania innych zagrożonych gatunków. Łączymy w ten sposób fajną akcję z ideą pomocy zwierzakom – dodano.
Xiaomi
Xiaomi to chińska spółka tworząca smartfony oraz aplikacje, istniejąca od 2010 roku. Produkuje też inteligentne opaski, tablety, kamerki sportowe, telewizory, przystawki smart TV dla telewizorów, powerbanki, słuchawki, inteligentne buty, odzież, routery, głośniki przenośne, czajniki, pojazdy segway, hulajnogi, smartwatche, żarówki, akcesoria do telefonów i oczyszczacze powietrza. Swoje sklepy w Polsce otworzyła zlokalizowała do tej pory w Warszawie i Krakowie.
Czytaj też:
„Dej no te serduszka z zeszłego roku, żeby się nie czepiali.” Złoty nosacz dla WOŚP 2018
Memy z nosaczem sundajskim i telefonami Xiaomi