Dwie oferty pracy pojawiły się już na stronie internetowej sieci Primark. Firma poszukuje asystentów menedżera, którzy będą koordynowali pracę sprzedawców, dbali o satysfakcję klientów oraz o to, by w sklepie wszystko „wyglądało perfekcyjnie”. Irlandzka sieciówka poszukuje „dynamicznych i profesjonalnych" osób z co najmniej pięcioletnim doświadczeniem na stanowisku kierowniczym w handlu detalicznym. Mile widziane są osoby z umiejętnościami przywódczymi oraz potrafiące motywować pozostałych pracowników.
Jak czytamy w ogłoszeniu, osoba ubiegająca się o pracę może liczyć na „konkurencyjne wynagrodzenie”, zatrudnienie na pełen etat w oparciu o umowę o pracę, możliwość pracy w międzynarodowej firmie oraz bliżej nieokreślone benefity. Chętni mogą aplikować za pośrednictwem strony internetowej sieci Primark, wysyłając CV w języku angielskim.
Pierwszy Primark w Polsce
Nowy sklep Primark zajmie 3660 m kw. powierzchni handlowej na dwóch piętrach i będzie oferował kolekcje zgodne z najnowszymi trendami w modzie damskiej, męskiej i dziecięcej, w tym obuwie, akcesoria, a także bieliznę i wyposażenie domu. Właścicielami Galerii Młociny na są EPP (70 proc. udziałów) oraz Echo Investment (30 proc.).
„Primark szukał odpowiedniego miejsca na swój pierwszy sklep w Polsce i bardzo cieszymy się, że otworzymy go w najnowszym centrum handlowym w Warszawie” – powiedział dyrektor ds. nieruchomości w Primark Tom Meager.
„Wejście Primark do Polski to znakomita wiadomość zarówno dla rynku, jak i klientów. Jesteśmy bardzo zadowoleni, że ta znana na całym świecie marka wybrała Galerię Młociny na swoją pierwszą lokalizację w kraju. Najnowocześniejsze centrum handlowe w Warszawie, którego spektakularna oferta gastronomiczna i rozrywkowa wpisuje się w najnowsze globalne trendy, zyska nową markę, której obecność jeszcze bardziej wzmocni i tak imponujące grono najemców. Wybór Galerii Młociny na miejsce polskiego debiutu Primark świadczy o unikalnej pozycji naszego obiektu na handlowej mapie Polski” – powiedział członek zarządu EPP odpowiedzialny za komercjalizację nieruchomości Michał Świerczyński.
„Polski rynek ma ogromny potencjał”
Zdaniem członka zarządu Echo Investment odpowiedzialnego za sektor handlowy Marcina Materny, debiut odzieżowego giganta wysyła w świat komunikat, że polski rynek handlowy wciąż ma olbrzymi potencjał do przyjmowania nowych marek, a z drugiej strony, że dysponuje wysokiej jakości projektami o strategicznych lokalizacjach, nowoczesnymi, komfortowymi, z odpowiednim pozycjonowaniem i wysoką odwiedzalnością.
„Od września Primark będzie szukać ponad 250 pracowników. W sklepie znajdą zatrudnienie m.in. dyrektorzy, sprzedawcy oraz kierownicy sali sprzedaży, magazynu i biura rozliczeń gotówkowych, a także specjaliści od merchandisingu wizualnego. W zeszłym miesiącu Primark otworzył swój pierwszy sklep w Europie Środkowo-Wschodniej w słoweńskiej Lublanie. Firma ogłosiła także plany otwarcia sklepu w Czechach” – czytamy także.
Primark to międzynarodowa marka odzieżowa, która oferuje najnowszą modę, kosmetyki i wyposażenie domu o najlepszym stosunku jakości do ceny, zgodnie z hasłem: „niesamowita moda w niesamowitych cenach” ('Amazing Fashion at Amazing Prices'). Firma założona w Dublinie w 1969 r. obecnie posiada ponad 370 sklepów i niemal 1,5 mln m kw. powierzchni handlowej w 12 krajach. Primark zatrudnia ponad 75 tys. osób.
Czytaj też:
Kaufland przejmie część sklepów Tesco? Jest wniosek do UOKiK