Dalsze miejsca w kolejności zajęły: Volkswagen - 19 422 sprzedane auta (o 0,27 proc. mniej niż w analogicznym okresie roku poprzedniego), Toyota - 18 865 samochodów (spadek o 22,11 proc.), Fiat - 17 386 aut (spadek o 26,59 proc.), Renault - 16 386 (spadek o 11,19 proc.), Hyundai - 14 119 (wzrost o 0,88 proc.), Nissan - 13 922 (wzrost o 14,77 proc.), Kia - 12 736 (spadek o 18,44 proc.), Peugeot - 11 039 (spadek o 20,90 proc.), Citroen - 10 470 (spadek o 22,8 proc.), Chevrolet - 7659 (wzrost o 23,85 proc.), Suzuki - 7102 (wzrost o 5,29 proc.), Honda - 6790 (spadek o 37,87 proc.).
Również rynek sprowadzanych do Polski w ramach prywatnego importu samochodów używanych zmniejszył się w 2011 roku. Zarejestrowano 654 373 takie auta, o 9,39 proc. mniej niż w 2010 r. Tylko w grudniu zarejestrowano 44 218 używanych samochodów osobowych, o 5,35 proc. mniej niż w listopadzie i o 8,26 proc. mniej w porównaniu do grudnia 2010 roku. Wśród sprowadzonych w 2011 roku aut największą grupę stanowiły samochody w wieku powyżej 10 lat - 46,98 proc. Samochody w wieku od 4 do 10 lat stanowiły 43,51 proc. prywatnego importu, natomiast auta najmłodsze w wieku do 4 lat - 9,51 proc. Polacy najczęściej sprowadzali Volkswageny - 109 039, Ople - 76 460 i Renault - 61 322.
PAP, arb