Sukces współczesnego biznesu jest w ogromnym stopniu uzależniony od kompetencji psychospołecznych pracowników, a zwłaszcza menedżerów danej firmy. Wiedza i umiejętności psychologiczne stanowią niekwestionowany fundament zarządzania, budowania i motywowania kompetentnego zespołu pracowniczego, rozwiązywania napięć i konfliktów, trafnego rozpoznawania potrzeb klientów.
Odpowiedzią na te potrzeby organizacji jest program studiów podyplomowych Psychologia w biznesie. Celem studiów jest kształtowanie kompetencji zawodowych i osobistych niezbędnych do prowadzenia efektywnej działalności gospodarczej, a także organizowania pracy instytucji non profit. Ważnym elementem jest także umożliwienie studentom własnego rozwoju i planowania ścieżki kariery przez udział w sesji coachingowej oraz profesjonalną, pogłębioną diagnozę predyspozycji osobowościowych.
- Program studiów Psychologia w biznesie to wyjątkowa oferta łączącą w sobie sprawdzoną, rzetelną wiedzę z zakresu psychologii z praktycznym wymiarem funkcjonowania pracowników w organizacji. Pozwala na kompleksowe doskonalenie miękkich kompetencji zawodowych studentów. Dlatego nie ma wątpliwości, że Psychologia w biznesie to studia ciekawe i bardzo przydatne w rozwoju kariery, ponieważ efektywność menedżerską można dziś zbudować przede wszystkim na bazie znajomości mechanizmów psychologicznych dr hab. Joanna M. Moczydłowska, prof. Uczelni Łazarskiego, kierownik merytoryczny studiów Psychologia w biznesie.
Ramowy program studiów obejmuje następujące przedmioty: psychologiczne aspekty przywództwa, osobowość człowieka, dobór pracowników, diagnoza predyspozycji zawodowych, synergia płci w biznesie, komunikacja interpersonalna z wykorzystaniem elementów techniki aktorskiej, świadomość siebie w kontaktach interpersonalnych, psychologia konfliktu, negocjacje i mediacje, zarządzanie kompetencjami, zarządzanie talentami, profesjonalne systemy oceniania pracowników, psychopatologia pracy (stres, wypalenie zawodowe, uzależnienie od pracy), coaching, psychologia reklamy, marketing sensoryczny, budowanie marki, psychologiczne aspekty motywacji i motywowania, employer branding, organizacja i prowadzenie szkoleń, umiejętności trenerskie.
Kadra wykładowców:
prof. Bolesław Rafał Kuc nauczyciel akademicki, wykładowca EMBA w Instytucie Nauk Ekonomicznych PAN,
dr hab. Joanna Moczydłowska, prof. Uczelni Łazarskiego specjalista w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi, nauczyciel akademicki, wykładowca EMBA w Instytucie Nauk Ekonomicznych PAN,
dr Karol Kowalewski ekonomista, nauczyciel akademicki, praktyk zarządzania zespołem, specjalista w obszarze oceniania pracowników i wartościowania pracy,
dr Urszula Widelska - ekspert marketingu, nauczyciel akademicki, konsultant Instytutu Badań i Analiz VIVADE,
dr Robert Szostak ekspert w obszarze komunikacji społecznej, negocjacji, mediacji, psychologii konfliktu, trener i nauczyciel akademicki,
Dorota Bierkowska aktorka, nauczyciel akademicki, trenerka w obszarze samoświadomości i komunikacji interpersonalnej z wykorzystaniem technik aktorskich,
Kamila Dudek konsultant HR, psycholog, specjalista employer brandingu,
Katarzyna Latek-Olaszek - coach ICC, (certificate Coach ICC), ICF (program CoachWiseEssential), trener zarządzania, rozwoju i uczenia się,
Anna Malagowska coach, psycholog biznesu, konsultant,
Aleksandra Miziołek - psycholog, specjalista ds. zarządzania kompetencjami, praktyk ZZL,
Izabela Nowaczyk coach, konsultant, praktyk zarządzania,
Izabela Rutkowska psycholog, trener umiejętności społecznych, nauczyciel akademicki,
Małgorzata Wnęk Kolaska - ekspert ds zarządzania kapitałem ludzkim w firmie doradczej Deloitte,
Patrycja Załug - dyplomowana trenerka i coach pewności siebie, właścicielka Instytutu Przemiany oraz współwłaścicielka Akademii Kobiet Sukcesu.
Więcej informacji o kierunku znajduje się tutaj:
www.ckp.lazarski.pl